.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس در نخستین جمعه زمستان یکطرفه می شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس در نخستین جمعه زمستان عصر 7 دی ماه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در هفته آغازین زمستان، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ چالوس فردا اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوسممنوع است، افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه هفت دی ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: رانندگان در هنگام مواجه شدن با حجم زیادی از خودرو‌ها در جاده‌های چالوس به نکات ایمنی و دستورات ماموران پلیس راه مستقر در این مسیر‌ها توجه کنند تا سفر ایمن داشته باشند.

وی از مسافران خواست با توجه به بارندگی و بارش برف در ارتفاعات استان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند و پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را بررسی کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودروها در جاده چالوس ، هراز ، سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان و سطح جاده ها خشک است ، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نام رسمی جاده چالوس جاده ۵۹ است؛ در آذرماه سال ۱۳۱۲ این جاده افتتاح شد، اما تنها یک افتتاح نمادین در آن روز‌ها صورت گرفت، حدود ١٠سال به طول انجامید تا کار احداث جاده بطور کامل به اتمام برسد و در حال حاضر نیز عملیات‌های مختلف راهداری برای نگهداری و رسیدگی به وضعیت آن در مقاطع مختلف از سال دنبال می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.