.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واژگونی مینی‌بوس در جاده گلوگاه ـ نوکنده 15 مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس در جاده گلوگاه به نوکنده در مسیر مازندران به گلستان، 15 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شمال نیوز، ذکریا اشک‌پور با تایید واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس در جاده گلوگاه - نوکنده اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۴۲ دقیقه امروز خبر این حادثه به مرکز پیام شرق استان مازندران(بهشهر) اعلام شد که بلافاصله آمبولانس‌های نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس از گلوگاه، تیرتاش و هلال احمر پاسند و همچنین پایگاه‌های نوکنده و کردکوی استان گلستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه ۱۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر آقا(راننده) و بقیه خانم ۲۰ تا ۴۸ ساله بودند، همه مصدومان پس از انجام‌ اقدامات درمانی اولیه پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های شهدای بندرگز در گلستان و ثامن‌الائمه(ع) گلوگاه مازندران منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران بیان کرد: مصدومان حادثه کارگرانی اهل استان گلستان بودند که هر روز ساعت چهار صبح با سرویس ایاب و ذهاب برای برداشت مرکبات به شهر نکا می‌رفتند که در مسیر بازگشت دچار سانحه شدند.

براساس گزارشات اولیه، علت واژگونی این مینی‌بوس ترکیدگی یکی از چرخ‌های آن اعلام شده است، هم‌اکنون 11 نفر در بیمارستان‌های گلوگاه و بندرگز بستری و تحت درمان هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.