.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مدیرکل صدا و سیمای مازندران از پارک موزه دفاع مقدس
مدیرکل صدا و سیمای مازندران با تاکید بر توجه به خلق آثار مرتبط با ایثار و شهادت در رسانه‌ها، گفت: مراکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس مازندران معرفی می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اعلام آمادگی این سازمان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های مختلف برنامه‌سازی از قبیل موسیقی، انیمیشن، فیلم خبر داد.

وی افزود: صدا و سیما با تمام توان و ظرفیت برای موضوعاتی که قابلیت پخش از شبکه را داشته باشد پای کار است.

ابراهیمی از حضور استاندار در برنامه‌های تلویزیون جهت ارائه گزارش به مردم خبر داد و تصریح کرد: حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در شبکه باید قوی‌تر باشد.

وی با بیان اینکه برای معرفی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و موضوعاتی که قابلیت فیلمسازی دارد این آمادگی وجود دارد، تصریح کرد: تولید برنامه‌های مشترک صدا و سیما و بنیاد و بحث استقرار و ساخت استودیو و ساز و کار آن نیز مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران از حمایت ساخت و تولید برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در مازندران خبر داد.

آغاز اردوهای دانش آموزی در پارک موزه دفاع مقدس مازندران

سردار عبدالله ملکی، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از آغاز اردوهای دانش آموزی در این پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا عموم مردم در ایام عید بتوانند از این مکان بازدید کنند.

وی با اشاره به تجربه پخش زنده برنامه تلویزیونی از مسجد فاطمه الزهرا (س) در ایام عید سال‌های گذشته، از قابلیت مجموعه سالن آمفی تئاتر روباز و هفت تپه برای پخش برنامه‌های زنده از صدا و سیما خبر داد.

ملکی گفت: آمادگی این را داریم که یکی از سنگرهای هفت تپه را جهت ضبط و پخش برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در اختیار صدا و سیما قرار دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.348 seconds.