.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت نقل و انتقالات استقلال
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در تهران مانده تا پیگیر نقل و انتقالات باشد.

به گزارش شمال نیوز، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود تعطیلی تمرینات، در تهران مانده و قرار است شنبه هفته آینده ایران را ترک کند. سرمربی آلمانی استقلال، پیگیر امور نقل و انتقالات و اردوی آبی‌پوشان در تعطیلات لیگ است. شفر خواهان برگزاری اردوی تیمش در خارج از کشور از جمله قطر شده است، اما هنوز مسئولان استقلال در این زمینه تصمیم گیری نکرده‌اند.

بحث بعدی که مهم‌ترین دغدغه این روزهای شفر و مسئولان استقلال بوده، نقل و انتقالات است. با جدایی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر، جذب بازیکن خارجی در اولویت قرار گرفته است. طی روزهای اخیر، یکی دو بازیکن مدنظر قرار گرفته و تحقیقات برای وضعیت آمادگی‌شان و جذب آنها آغاز شده است.

همچنین بحث بازگشت امید نورافکن و سرور جپاروف به استقلال مطرح شده که هر کدام وضعیت متفاوتی دارند. هافبک ازبکستانی قراردادش با تیم قبلی که در لیگ قزاقستان بوده، به پایان رسیده است. او برای بازگشت، خواهان دریافت 130 هزار دلار مطالبات باقیمانده فصل گذشته خود شده است. نورافکن اما، با تیم شارلوای بلژیک قرارداد دارد و مسئولان باشگاه استقلال به دنبال راهی برای حضور این بازیکن در تیم شده‌اند. باشگاه شارلوای بلژیک با مبلغ ناچیز 50 هزار دلار، رضایت‌نامه نورافکن را پرداخت کرد و اکنون مشخص نیست که این بازیکن با چه شرایطی توسط طرف بلژیکی به استقلال برمی‌گردد.


با اضافه شدن نام محسن کریمی به لیست استقلال، او جزو سهمیه 23 سال تا 25 سال قرار می‌گیرد، شرایطی که آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور دارند. استقلال غیر از این سه بازیکن، 15 بازیکن بالای 23 سال دارد که اگر داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان به لیست اضافه شوند، یک نفر باید از این لیست خارج شود. امید نورافکن با توجه به اینکه سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود، مشکلی برای اضافه شدن به لیست استقلال ندارد.

در پایان باید، به حضور دستیار جدید در کادر فنی اشاره کنیم که پیش از این نام شرودینگر آلمانی مطرح شد، اما ظاهرا شفر بیشتر او را برای آموزش به مربیان دروازه‌بان‌ها و کار در آکادمی خواسته بود. با درخواست شفر، پیش نویس قراردادی برای یک مربی دیگر ارسال شده و تا چند روز آینده وضعیت این موضوع نیز مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.