.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقتدار مبتنی بر رافت اسلامی ویژگی پلیس کارآمد اسلامی است
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی مازندران، اقتدار و صلابت مبتنی بر رافت اسلامی را از ویژگی مهم پلیس کارآمد و متعهد دانست.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی پیش ازظهر چهارشنبه درجمع کارکنان پلیس راه استان مازندران ، اقتدار و صلابت مبتنی بر رأفت اسلامی را ویژگی مهم پلیس کارآمد و متعهد دانست و اظهار داشت: آنچه پلیس ایران اسلامی را از پلیس سایر کشورهای جهان متمایز می کند، صداقت، امانتداری و اخلاص در عمل و گفتار است.

وی با تاکید بر اینکه عظمت و صلابت نیروی انتظامی به برکت عمل به فرائض دینی و تبعیت از احکام الهی است گفت: توفیقات ناجا در تامین امنیت اجتماعی ریشه در تبعیت کارکنان آن از اخلاقیات و معنویات دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات استان مازندران با توجه به آفات و مشکلاتی که فراروی کارکنان در انجام ماموریت های ناجا وجود دارد و ماموریت های محوله را برای آنان دشوار می کند اشاره کرد و عنوان داشت: هر گونه بی توجهی و سهل انگاری در انجام امورات، ضرر و زیان های جبران ناپذیری به کارکنان تحمیل خواهد کرد.

وی در ادامه ایمان و اعتقاد را سرچشمه فعالیت‌ها و مأموریت‌های کارکنان دانست و افزود: کارکنان انتظامی با توجه به نوع کارکرد، الگویی برای بسیاری از نهادهای اجتماعی است و کارکنان نیز به عنوان یک سیما و آینه تأثیرگذار در جامعه باید به نوع رفتار و کردار فردی و جمعی خود بسیار توجه داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در خاتمه ولایت پذیری و قانون محوری را اساس کار پلیس عنوان کرد و بیان داشت: پلیس مقتدرانه حافظ حریم ولایت، ارزش های اسلامی و باورهای دینی و امنیت و آرامش مردم است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.