.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفوذ 2 سامانه بارشی در راه مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هفته جاری 2 سامانه بارشی آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی اظهار کرد: روز گذشته جو پایداری بر آسمان مازندران حاکم شد به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به شهرهای ساحلی و جلگه‌ای بخش مرکزی مازندران با 18 درجه و کمینه دما مربوط به بلده با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است و دمای کمینه ساری صبح امروز در سردترین ساعت به 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

وی افزود: تا فردا کماکان جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه باتوجه به نقشه‌های هواشناسی طی هفته جاری دو سامانه بارشی مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: از دوشنبه شب بارندگی از مناطق غربی استان آغاز شده و از روز سه‌شنبه به مناطق مرکزی و شرقی استان نیز گسترش می‌یابد.

اسدی با بیان اینکه براساس نقشه‌های هواشناسی بارش کم و بیش تا صبح چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت، گفت: همچنین دمای هوا نیز به‌صورت نسبی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: طی این مدت در مناطق کوهستانی البرز شمالی و البرز جنوبی پدیده مه همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: مقدار بارش برف در البرز جنوبی ( ارتفاعات سمت استان‌های البرز و تهران ) بیشتر از البرز شمالی ( ارتفاعات سمت مازندران ) خواهد بود.

اسدی با اعلام اینکه از چهارشنبه تا روز پنج‌شنبه موقتا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، مجددا از پنج‌شنبه شب تا صبح شنبه با عبور متناوب امواج تراز میانی انتظار داریم به‌تناوب شاهد بارش باران در استان باشیم که البته بارش در مناطق و جاده‌های کوهستانی بصورت برف خواهد بود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و فردا مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.