.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمامی محورهای پُرتردد مازندران رصد می‌شوند
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تمامی محورهای بزرگراهی، شریانی، اصلی و فرعی پُرتردد استان تا پایان بهار 98 به سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت مجهز می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: به‌منظور افزایش ایمنی و کنترل سرعت وسایل نقلیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به عاملیت اداره مدیریت راه‌های استان اقدام به نصب و بهره‌برداری از سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت در محورهای بزرگراهی و شریانی کرده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این سامانه برخی از مهم‌ترین تخلفات حادثه‌ساز رانندگان در محورهای برون شهری تخطی از سرعت‌های مجاز و عدم رعایت فاصله ایمن با خودروی جلویی ثبت شده است که با همکاری پلیس راه نسبت به اعمال قانون و اخذ جرایم اقدام می‌شود؛ در صورتی‌که تخلفی از وسیله نقلیه توسط این سامانه‌ها ثبت شود پیامک مربوطه به صاحب خودرو ارسال می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر 56 سامانه در محورهای بزرگراهی مازندران از گلوگاه تا رامسر و همچنین محورهای اصلی و شریانی استان نصب شده و در حال بهره‌برداری است، اضافه کرد: این سامانه‌ها علاوه بر کنترل لحظه‌ای در محل سامانه نسبت به کنترل و سنجش سرعت متوسط خودروها ما بین دو سامانه و به عبارتی در طول محور اقدام می‌کنند.

هاشمی بیان کرد: عملیات عمرانی نصب تعداد چهار سامانه در محور آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد به اتمام رسیده و به‌زودی با نصب دوربین‌ها و دکل‌ها این سامانه‌ها به‌ بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: به‌دلیل افزایش ایمنی در محورهای اصلی و فرعی استان توسعه این سامانه‌ها در این محورها در برنامه کاری اداره کل راهداری قرار دارد؛ به‌طوری‌که اداره کل راهداری در صدد تجهیز سایر محورهای اصلی و فرعی استان ازجمله محورهای بهشهر، بندر امیرآباد، قائم‌شهرـ جویبار، بابل ـ بابلسر، بابل ـ شیرگاه، کلاردشت ـ مرزن‌‌آباد با تعداد 34 سامانه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران یادآور شد: همچنین مکان‌یابی نصب 16 سامانه نون جدید و برچیدن سامانه‌های قدیمی در محور هراز در دستور کار قرار دارد که انشالله تا پایان سال اجرایی می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: همچنین سامانه‌های قدیمی که توسط فاوای ناجا در محورهای سوادکوه و کندوان نصب شده بود توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحویل گرفته می‌شود و با نوسازی و ارتقای تکنولوژی به مجموعه افزوده می‌شود انتظار این را داریم که تا پایان بهار سال 98 تمامی محورهای بزرگراهی، شریانی، اصلی و فرعی پُرتردد به سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت مجهز می‌شوند.

وی در پایان گفت: همچنین با تکمیل این سامانه‌ها در استان حدود 140 سامانه ثبت تخلف سرعت نیز تا پایان بهار 98 به بهره‌برداری خواهد رسید./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.