.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر
رئیس کل دادگستری مازندران بر گسترش همکاری در راستای اطلاع رسانی مطلوب و هنرمندانه به مردم تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه با مدیرکل، معاونین و مدیران صدا و سیمای استان، با تبریک انتصاب ابراهیمی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مازندران، جایگاهصدا و سیما را در اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی و ارتباط صدا و سیما و دادگستری با یکدیگر در راستای رفع مشکلات عموم مردم بسیار موثر خواهد بود.

وی از نگرش مدیرکل جدید صدا و سیمای استان نسبت به شیوه همکاری با دادگستری مازندران تقدیر کرد و افزود: این تعامل و همکاری برای ما بسیار ارزشمند است و از آن استقبال می‌کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار بالای مازندران در بخش‌هایی مانند محیط زیست، منابع طبیعی و مسائل اقتصادی به شکل مطلوب برای مردم تبیین نشده است، گفت: حضور و همت صدا و سیما در راستای کمک به تحقق این مهم بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

وی پرداختن به موارد و موضوعاتی مانند پزشک خانواده، بیمه و وکیل خانواده در صدا و سیمای استانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اطلاع رسانی هنرمندانه صدا و سیما در خصوص مسائل حقوقی می‌تواند در فرهنگسازی جامعه بسیار موثر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حضور قضات و کارشناسان حقوقی خبره دادگستری در برنامه‌های صدا و سیما برای ارتقای آگاهی و اطلاعات مردم تاکید کرد و گفت: باید واقعیت‌ها را برای مردم شریف استان شفاف و روشن مطرح کرد و این آمادگی در مجموعه دادگستری استان وجود دارد.

وی افزود: اعتقاد داریم صدا و سیما می‌تواند بصیرت عمومی ایجاد کند تا نگرش عمومی از نگاه سنتی فردی به نگاه جامع استانی در حوزه مسائل قضایی تبدیل شود.

حجت الاسلام تقوی فرد بیان مشکلات مردمی و نیاز عمومی را نیازمند هنرمندی خاص عنوان کرد و گفت: صدا و سیما می‌تواند به افکار عمومی سمت و سو دهد و این هنرمندی صدا و سیما است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به لزوم توجه به مسائل دینی و مذهبی در صدا و سیمای مازندران، افزود: آمادگی کامل داریم در حوزه مسائل دینی، فرهنگی و قضایی در حد توان با تمام ظرافت‌ها و انعطاف ها، همکاری ویژه‌ای با مجموعه صدا و سیمای استان داشته باشیم.

حجت الاسلام تقوی فرد گفت: همکاری صدا و سیما و دادگستری در راستای ارتقای آگاهی‌های حقوقی مردم منتج به ارائه خدمت به مردم استان می شود.

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست، توجه ویژه رئیس کل دادگستری مازندران به شبکه استانی طبرستان را بسیار قابل توجه و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: توجه به میل، نیاز و مصلحت مخاطب در برنامه سازی‌های صدا و سیما مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در آگاهی بخشی به افکار عمومی، ظرفیت بالای مازندران در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی را مورد اشاره قرار داد و افزود: توجه به این موارد می‌تواند در راستای فرهنگسازی بسیار موثر باشد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت دستگاه قضا و حساسیت‌های موجود، نقش مقام عالی قضایی در مازندران را بسیار مهم دانست و گفت: نوع نگاه حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد به مسائلی مانند فرهنگی، اشتغال و سرمایه گذاری نشان دهنده اشرافیت ایشان به تمام مسائل استان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران افزود: صدا و سیمای استان با توجه به نگاه خیرخواهانه رئیس کل دادگستری مازندران توجه ویژه‌ای به مجموعه دستگاه قضایی در مازندران خواهد داشت.

وی گفت: همکاری صدا و سیما با دستگاه قضایی استان معطوف به هفته قوه قضاییه نخواهد شد و به صورت مستمر و مداوم ادامه خواهد داشت.

گفتنی است رئیس کل دادگستری مازندران پیش از این دیدار که با حضور معاونین دادگستری استان همراه بود، از بخش‌های مختلف مرکز بازدید کرد و توضیحات لازم در خصوص نحوه فعالیت در حوزه‌های مختلف از سوی مسئولان مرتبط ارائه شد.

گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر

گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر

گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر

گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر

گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.