.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد:استاندار مازندران در انتصابات شایسته ساری را ملاک قرار دهد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس از استاندار مازندارن خواست تا در انتصاب ها شایسته ساری را ملاک قرار دهد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد صبح شنبه در شورای اداری استان با گرامیداشت هفته پژوهش یادآور شد: پژوهش گرفتار مسائل اداری و اجرایی و مظلوم واقع شده است و باید مسائل پژوهشی در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شاهد نشاط عمومی در جامعه و همگرایی بین مجمع نمایندگان استان با انتخاب استاندار جدید ایجاد شده است درباره همکاری دستگاه های اجرایی خواهان تقویت همگرایی بین آنها شد و گفت: درباره انتصاب هایی که از سوی استاندار صورت می گیرد باید تلاش کنیم تا استاندار شایسته سالاری و بهگزینی را مدنظر قرار دهد.

یوسف نژاد همچنین از استاندار خواست تا تکلیف مدیران ضعیف را مشخص کند و گفت: در حال حاضر به مدیران قوی نیاز داریم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه تاکنون از سیاست و تجارت خارجی بهره چندانی نبرده ایم تصریح کرد: مازندران به عنوان یک کلانشهر است و باید عدالت اجتماعی و استفاده از ظرفیت منطقه مورد توجه قرار گیرد.

یوسف نژاد همچنین درباره اشتغال جوانان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: مسائل اجتماعی، فرهنگی و غیره به عنوان جنبه های پنهان اقتصاد مازندران مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه محدود است تاکید کرد: باید اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های غیرضرور مدنظر قرار گیرد و علاوه براین از ظرفیت مجمع نمایندگان در استان استفاده شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساری 24 آذر 1397
آقای نماینده ساری اگر این اتفاق بی افتد کار شما چی میشود انوقت نمیگن نان ما آجر شده ، این چه شعاری میدی آقای نماینده ساری، تمام انتصابات را شما نمایندگان محترم دخالت میکنید اگر غیر از این باشد امکان ندارد.
جویباری 24 آذر 1397
جناب آقای یوسف نزاد عزیز لطفا نقشه راه وارونه نشان ندهید
جنابعالی حرف از عدم بهره وری لازم از تجارت خارجی میزنید که دستگاه متولی این امر توسط شما ویران شد متخصصان حاضر به حاشیه رانده شده و مدیر سوگلی جنابعالی که فقط در شعار دادن مهارت دارد اکنون شش سال پس از انتصاب هم هیچ چیزی جز شعار ارائه نکرده .
چون توان و نجربه اجرای ان را ندارد شش سالی که هر سال در تجارت خارجی پسرفت داشتیم .
تقریبا تمامی نیروهای متخصص این امر به حاشیه رانده شده و سلطان سفرهای تجاری فقط در تعداد سفرها رشد داشته . و به لطف حمایت های چشم بسته شما این روال همچنان ادامه دارد...
لطفا بیش از این آدرس غلط ندهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.