.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بودجه فردا به مجلس نمی‌رود/ کاهش احتمالی بودجه عمرانی
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تغییراتی احتمالی در نحوه تدوین و تغییر رویکرد در نگارش بودجه سال ۹۸، لایحه بودجه فردا به صحن علنی مجلس شورای اسلامی نمی‌رود.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان در استانداری مازندران اظهار کرد: بودجه سال آینده نوشته شده است، اما برابر آخرین نشست سران قوا و فرمایشات مقام معظم رهبری قرار بود که فردا به مجلس ارسال شود ولی به دلیل احتمال تغییرات فردا به مجلس شورای اسلامی نمی‌رسد.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی این است که در بحث معیشت، توجه به اقشار آسیب‌پذیر توجه بیشتری صورت گیرد، گفت: اختصاص اعتبار به معیشت و سلامت اجتماعی اجتماعی در بودجه سال آینده نیاز به بازبینی مجدد داشته و این پیام دارد که میزان اعتبارات عمرانی تا حدودی کاهش یابد که انتظار است که در کمیته برنامه‌ریزی استان‌ها مدیریت مناسبی در این ارتباط اعمال شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاری اساسی نیاز به تدبیر داریم، اگر قرار است انتقال آب دریایی خزر مطرح شود مجمع نمایندگان مازندران و مردم پای کار می‌آیند و اینجا نیاز نیست که از ظرفیت استاندار استفاده شود.

وی با اعلام اینکه در حوزه انتقال آب دریایی خزر شفاف اعلام می‌کنیم که براساس نظر کارشناسی و تخصصی صحبت می‌کنیم، یادآور شد: سازمان محیط زیست در گذشته احساس خطر کرده است و این نگرانی همچنان وجود دارد.

احمدی‌لاشکی یادآور شد: در بحث اشتغال فراگیر، بسیاری از پرونده‌ها در بانک‌ها مسکوت مانده است که انتظار برنامه‌ریزی در این حوزه داریم.

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی با بیان اینکه بزرگترین مزیت استان که جنگل است در حال از بین رفتن است، گفت: زباله و فاضلاب مازندران را به صورت جدی تهدید می‌کند، باید برنامه‌ریزی کنیم که این دو معضل حل و فصل شود.

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی در این بخش باید استفاده شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.