.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح امدادرسانی زمستانه هلال احمر مازندران
طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر در ۳۲ پایگاه جاده‌ای مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر مازندران در همه نقاط استان به ویژه در جاده‌های کوهستانی گدوک، سوادکوه، هراز، کندوان و چالوس و جاده‌های کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان به همراه تجهیزات رهاسازی خودرو، امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مأموریت جمعیت هلال احمر به طور شبانه روزی و آمادگی این سازمان برای کمک به حادثه دیدگان، افزود: ۱۶۰ نفر روز امدادگر در ۳۲ پایگاه هلال احمر در تمامی مسیر‌های هدف استان به ویژه جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و گلوگاه فعالیت دارند.

فخاری با بیان اینکه طرح ملی زمستانه از اواخر آذرماه آغاز می‌شود، گفت: اکنون برخی از جاده‌های مازندران برفی است و عملا طرح ملی زمستانه پیش از آغاز زمستان آغاز شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه بیش از ۵ هزار حادثه از ابتدای امسال تاکنون با کمک جمعیت هلال احمراستان امدادرسانی شده است، افزود: در هر ساعت از شبانه روز، شماره ۱۱۲ امداد و نجات برای کمک به هموطنان، آماده خدمت رسانی است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.