.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست مشترک فرماندار و دبیران احزاب سیاسی مرکز استان مطرح شد ؛
فرماندار ساری : متحد باشیم و از سیاسی کاری محض پرهیز کنیم
شمال نیوز : عباسعلی رضایی با اشاره به فعالیت احزاب در دوره‌های مختلف تاریخ ایران افزود: با توجه به اعتقاد امام خمینی (ره) به ایجاد فضای باز سیاسی برای احزاب و تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی در ایران شکل گرفت و دولت‌های مختلف با رویکردهای متفاوت به روی کار آمدند.....
فرماندار ساری : متحد باشیم و از سیاسی کاری محض پرهیز کنیم

شمال نیوز: نشست مشترک فرماندار و دبیران احزاب سیاسی مرکز استان مازندران برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز ، عباسعلی رضایی در اولین نشست مشترک دبیران احزاب سیاسی مرکز استان مازندران با بیان اینکه  احزاب و گروه‌های سیاسی با انتقادات و رصد مسائل نقش پررنگی در توسعه و آبادانی شهرستان ساری دارند، گفت:  باید همه با هم منسجم و متحد به فکر توسعه و اعتلای مؤلفه‌های پیشرفت در شهرستان باشیم و از سیاسی‌کاری محض پرهیز کنیم .

وی تحزب را حلقه مفقوده سپهر سیاسی ایران برشمرد و اظهار کرد: کادر سازی و اخلاق حرفه‌ای دو مقوله اساسی پایداری احزاب در کشور است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به فعالیت احزاب در دوره‌های مختلف تاریخ ایران افزود: با توجه به اعتقاد امام خمینی (ره) به ایجاد فضای باز سیاسی برای احزاب و تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی در ایران شکل گرفت و دولت‌های مختلف با رویکردهای متفاوت به روی کار آمدند.

رضایی احزاب را معتمدین مردم، نماینده افکار عمومی و زبان گویای مردم برشمرد، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در سال‌های گذشته در جهت توسعه کشور از پیچ‌های سختی عبور کرده است لذا در تلاش است با مدیریت صحیح و پرهیز از تصمیمات احساسی و هیجانی راه پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.