.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: اتمام پروژه استادیوم وطنی در آینده‌ای نزدیک/رابطه خوبی با مالکان نساجی دارم
استاندار مازندران در دیدار با اعضای کانون هواداران نساجی گفت: ردیف بودجه برای اتمام پروژه استادیوم شهید وطنی تعیین خواهد شد تا به‌زودی این استادیوم به تکمیل و تجهیز نهایی برسد.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز اعضای کانون هواداران باشگاه نساجی مازندران به نمایندگی از هواداران پرشور این تیم با حضور در دفتر احمد حسین‌زادگان استاندار جدید مازندران، انتصاب این مدیر بومی را که از جنس ورزش است، تبریک گفتند.

در این دیدار که حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز حضور داشت، ابتدا با ارائه گزارشی از روند تکمیل و تجهیز استادیوم شهید وطنی، مساعدت استاندار را برای اتمام این پروژه خواستار شد که استاندار در واکنش به این درخواست به هواداران نساجی قول تعیین ردیف بودجه و اتمام این پروژه را در آینده نزدیک داد.

در ادامه رضا نادری رئیس کانون هواداران نساجی از سوی استاندار اقدامی برای دلگرمی سرمایه‌گذاران باشگاه را مطالبه کرد که حسین‌زادگان در پاسخ به این خواسته نیز اظهار کرد: رابطه خوبی با مالکان نساجی دارم و چندین نشست با آنها داشتم که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.

همچنین استاندار مازندران ضمن تمجید از اقدامات کانون هواداران نساجی و زبانزد بودن آن، مسؤولان کانون را نسبت به استمرار فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی توصیه کرد.

در پایان از سوی کانون هواداران لباس و شال نساجی به استاندار اهدا شد که حسین‌زادگان با آویختن شال نساجی با اعضای کانون عکس یادگاری انداخت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.543 seconds.