.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با رای اعتماد هیئت وزیران ؛
سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.
سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز

به گزارش شمال نیوز، در جلسه امروز هیئت دولت با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب و معرفی شد.

انوشیروان محسنی بندپی متولد سال 1335 در شهر نوشهر استان مازندران است.

وی استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی و برای سه دوره نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی بود.

محسنی بندپی علاوه بر ریاست سازمان بهزیستی، برای مدتی بعد از ربیعی، سرپرستی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برعهده داشت و از 27 آبان نیز با حکم شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.

معاون وزیر بهداشت و مدیرعاملی بیمه سلامت از دیگر سوابق اجرایی محسنی بندپی است.

21 استاندار پایتخت از دولت موقت تا امروز

به گزارش ایسنا، استان تهران از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون 21 استاندار -با احتساب چهار سرپرست- داشته است که از میان آنها تعدادی چند ماه و اندی بر کرسی استانداری تکیه زدند و برخی نیز برای چند سال سکان استانداری را در دست داشتند.

نخستین استاندار تهران پس از پیروزی انقلاب "حسین اخوان ملایری" بود که در دولت موقت منصوب شد و پس از آن کرسی استانداری به ترتیب به افراد ذیل سپرده شد:

محمدمهدی عباسی، حبیب جریری، محمد حسن نجفی قدسی، محمد سپهری راد، محمود صانعی پور، حسن حاجیلاری، محمدنبی حبیبی، حسین طاهری، محمد رضا رضازاده (سرپرست)، سید جلیل سیدزاده، حسن خلیلیان(سرپرست)، محمدرضا آیت‌اللهی، ابراهیم رضایی بابادی(سرپرست)، علی‌اکبر رحمانی، کامران دانشجو، مرتضی تمدن، سید حسین هاشمی، محمدحسین مقیمی،  شکرالله حسن بیگی(سرپرست) و انوشیروان محسنی بندپی.

به گزارش شمال نیوز، در جلسه امروز صبح هیئت دولت همچنین آقایان عزیزالله شهبازی و علیرضا آشناگر به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های البرز و سمنان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 آذر 1397
محسنی اینجه محسنی اونجه محسنی همه جا واقعا یک نفر برای تمام پستهای مدیریتی آمادگی دارد یکی در حوزه بهداشت یکی در حوزه نمتایندگی یکی در حوزه کار یکی در حوزه سیاسی این کسی نیست جز واتو واتو محسنی بندپی
قم؛ دکتر فیضی 21 آذر 1397
انتصاب شایسته ی جناب دکتر محسنی به عنوان استاندار تهران موجب مسرت گردید. توفیق خدمت صادقانه ایشان را برای آحاد مردم این استان خواستارم.
محسن 21 آذر 1397
تبريك به دكتر محسنى عزيز نماينده دلسوز و مديرى لايق و كاردان
سوادکوه زیبا ی مازندران 22 آذر 1397
تبریک به اقای محسنی
شهروند 22 آذر 1397
تبریک. در سالم بودن فردی شکی نیست ولی حوزه سلامت کجا و حوزه سیاست کجا. نمیدونیم داریم کجا میریم.اینجاست که میگن کسی جای خودش نیست.
علی زال نژاد 22 آذر 1397
اقای روحانی گزینه بهتر برای تهران نداشتی واقعا که........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.