.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران: ساختمان ثبت و اسناد مازندران استیجاری است
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: ثبت و اسناد استان به رغم آنکه دومین دستگاه درآمدزا است اما در ساختمان استیجاری به سر می برد.

به گزارش شمال نیوز، محمد حسن بهادر صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه خود اظهار داشت: متاسفانه یک ریال از مصوبات سفر به ثبت اسناد استان مازندران تعلق نگرفت درحالی که سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت در این دستگاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه ثبت و اسناد دومین دستگاه پردرآمد استان است اظهار داشت: هشت درصد درآمد ثبت و اسناد مربوط به شهرداری ها است و درشان همکاران نیست که در ساختمان استیجاری مشغول خدمت باشند.

وی با اشاره به انجام سه پروژه عمرانی اداری در ثبت و اسناد استان گفت: مازندران بیشترین رقم اعتبارات هزینه ای را دارد و این ناشی از تلاش وافر همکاران است.

بهادر افزود: مازندران سه سال پی درپی رتبه برتر را در زمینه های مختلف را کسب کرده و مستندسازی موقوفات، پاسخ به استعلامات و غیره بوده است.

موسوی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران نیز با بیان اینکه آمادگی همکاری با مدیرکل جدید ثبت و اسناد استان و انجام خدمات بهتر به مردم استان هستیم از تلاش های مدیرکل قبلی ثبت و اسناد تقدیر کرد.

در این مراسم زارع به عنوان مدیرکل جدید ثبت و اسناد مازندران معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.677 seconds.