.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری:اداره گمرک در بندرامیرآباد مستقر می شود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش های مختلف برای استقرار اداره کل گمرک در بندرامیرآباد انجام شده و به زودی اداره کل گمرک در بندر امیرآباد مستقر می شود.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری پیش ازظهر سه شنبه در جمع فرمانداران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه با هدف تعامل بیشتر بهره مندی از ظرفیت های بندرامیرآباد افزود: با استقرار اداره کل شاهد رشد مناسبی در تخلیه و بارگیری و میزان صادرات از این بندر خواهیم بود.

وی گفت: تمامی زیرساخت های لازم برای‌افزایش صادرات در بنادر شمالی کشور بویژه بندرامیرآباد وجود دارد و از همه سرمایه گذاران در این حوزه استقبال می شود.

شاعری افزود: بندر امیرآباد از ظرفیت مناسبی در بخش زمین برخوردار است و اکنون با دارا بودن ۱۰۶۰ هکتار زمین و پس کرانه و افزایش آن تا دوبرابر این ظرفیت و مشوق هایی که برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است، جایگاه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است و همانطور که بارها اعلام شد؛ بندر امیرآباد، با محدویت زمین روبرو نیست.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، بهره مندی از توان نیروهای بومی و بکارگیری این نیروها در بندرامیرآباد را از مسائل و دغدغه های مهم مردم این منطقه و حوزه انتخابیه اعلام کرد.

وی گفت: مردم انتظار دارند که نیروهای اداری، متخصص معمولی و خدمات و حوزه های مختلف خدماتی از نیروهای بومی باشند و همچنان که مردم از مشکلات تردد کامیون ها و مشکلات دیگر برخوردار می شوند؛ از مزایای بندر هم استفاده کنند و امیدواریم که جذب نیروی بومی در اولویت مسئولان بندر باشد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه راه رستمکلا به حسین آباد هم از نیازهای ضروری ودر دست انجام است؛ یادآور شد: ۶ میلیارد تومان اعتبار از سوی بنادر برای این امر اختصاص یافته است تا شاهد راه اندازی این راه و توسعه بیش از پیش باشیم.

شاعری گفت: روروریلی بندرامیرآباد هم از ظرفیت های بسیار بالای این بندر است که در ۷ ماه آینده به بهره برداری می رسد و با افتتاح آن شاهد رشد تخلیه و بارگیری در این بندر خواهیم بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.763 seconds.