.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری: مجرمان خطرآفرین زندان های مازندران جدا می شوند
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر افزایش مجازات‌های جایگزین حبس برای زندانیان فاقد سوپیشینه موثر گفت: مجرمان خطرآفرین زندان‌های مازندران جداسازی می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد علی تقوی فرد اظهار داشت: زندان، مکانی برای قطع ارتباط اجتماعی مجرمان با جامعه و مجازات زندانیان همان حبس است در حالی‌ که مددجویان به دلیل وجود عده محدودی از مجرمان خطرساز، مورد تهدید، ارعاب، اذیت و آزار قرار گرفته و با ترس زمان تحمل حبس را سپری می‌کنند که در این راستا نسبت به جداسازی مجرمان نامتناسب از دیگران اقدام می‌شود.

وی افزود: باید اقدامات لازم نسبت به جداسازی برخی زندانیان خطرساز که تعادل روحی و روانی ندارند و یا دارای بیماری مزمن و صعب العلاج هستند صورت گیرد و این افراد در مکان مناسب دیگری نگهداری شوند تا وضعیت آنها مورد نظارت ویژه قرار گیرد.

تقوی‌فرد تاکید کرد: جای برخی بیماران روانی که مرتکب جرم شده در زندان نیست و در بیمارستان‌های تخصصی نیز مکان مناسبی برای نگهداری آنها در نظر گرفته نشده که باید با همت و همکاری اداره کل زندان‌های استان، نیروی انتظامی و دادستان‌ها که درگیر این مسئله هستند در مورد موضوع مذکور تصمیم‌گیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر مجرمان خطرآفرین، تصریح کرد: باید مکانی برای این افراد در نظر گرفته شود که ضمن درمان نسبت به نگهداری آنها اقدام شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.