.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران ؛
جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز : ساداتی کرمی با اعلام اینکه بیش از ۳ هزار اثر در دبیرخانه این جشنواره راه پیدا کرده است، یادآور شد: از بین این سه اثر ۲۵۰ اثر به مرحله بعدی راه پیدا کرده است که بعد از ارزیابی تخصصی ۶۶ اثر از ۱۸ استان انتخاب شده است.
جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در مازندران برگزار می شود

شمال نیوز: مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از برگزاری جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در مازندران به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سیدامیر ساداتی کرمی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر هدفی برای هنر ترسیم کنیم، این هنر برای دیده شدن نیست بلکه ظرفیتی است که فرهنگ اسلامی دیده شود.

وی از برگزاری جشنواره ققنوس در مازندران خبر داد و گفت: هدف ما ظرفیت‌یابی در فضای دانشجویی عنوان کرد که این ظرفیت در خدمت انقلاب اسلامی قرار گیرد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اعلام اینکه این جشنواره در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود، افزود: مازندرانی طی دو دوره میزبان بوده است و به دلیل درخشش در سنوات گذشته امسال هم میزبانی این جشنواره به مازندران واگذار شده است که به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در روزهای ۲۳ تا ۲۵ آذر‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از ۳ هزار اثر در دبیرخانه این جشنواره راه پیدا کرده است، یادآور شد: از بین این سه اثر ۲۵۰ اثر به مرحله بعدی راه پیدا کرده است که بعد از ارزیابی تخصصی ۶۶ اثر از ۱۸ استان انتخاب شده است.

ساداتی‌کرمی خاطر نشان کرد: مراسم تقدیر از منتخبان جشنواره کشوری در  روز ۲۵ آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه از ظرفیت‌های بسیج هنرمندان استان در این حوزه استفاده شده است، گفت: مجموعه‌های که در حوزه هنری فعال هستند نیاز به توسعه و تقویت ارتباط و تعامل دارند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اعلام اینکه ۱۴ گروه سرفصل در بخش تئاتر، نقاشی،‌ فیلم کوتاه و موشن‌گرافی در دستور کار است، از برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری در حاشیه برگزاری جشنواره ققنوس خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها مرتبط با رسانه و تولید فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

ساداتی‌کرمی در پاسخ به این سؤوال که بازخوردها در این مدت چه طور بوده است، گفت: از زمان شروع این جشنواره استقبال بسیار مناسبی بوده است، بسیاری از دانشکده‌های فنی اقدامات تخصصی دارند که در این جشنواره دیده شده است، یکی از خوبی‌های این جشنواره حضور همه سلایق‌ها  و جریانات فکری بوده است.

وی با اعلام اینکه ظرفیت هنری استان علاقه‌مند به توسعه فعالیت‌های انقلابی هستند، یادآور شد: این جشنواره نشان داد که هنرمندان با هدف تقویت انقلاب اسلامی پای کار آمدند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران درباره حضور تعداد هنرمندان در این جشنواره گفت: در دوره دوم تنوع و تعداد آثار جذب شده و عمق آثار کاملا متفاوت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.