.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل بیش از ۱۰ هزار پرونده تخلف صنفی در مازندران
۱۰ هزار و ۴۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی در بخش‌های خدمات و کالا در اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران تشکیل شد.

به گزارش شمال نیوز،اصغر زاده معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندرانگفت: ۱۴۶ هزار واحد صنفی در مازندران از آغاز امسال تا کنون مورد بازرسی قرارگرفت که منجر به تشکیل ۱۰ هزار و ۴۰۰ فقره پرونده تخلف شد.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را ۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات انجام شده در زمینه گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و ارائه ندادن فاکتور بوده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به طرح نظارتی نهاده‌های کشاورزی در استان مازندران گفت: در ۹ ماه امسال از ۲ هزار واحد مرتبط بازرسی که ۱۸۷ واحد متخلف شناسایی و پرونده‌های متشکله به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اصغر زاده افزود: ۵ هزار و ۷۶۰ بازرسی در طرح نظارت بر خرید و فروش مصالح ساختمانی استان انجام شد که از این تعداد بازرسی ۳۲۶ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی به خرید و فروش کالا‌های قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵ هزار و ۸۵۰ بازرسی از واحد‌های پوشاک در سطح شهرستان‌ها انجام شد که ۳۰۰ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی افزود: این واحد‌ها بر اساس میزان تخلف به جریمه نقدی و پلمپ مغازه محکوم می‌شوند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به طرح نظارتی آرد و نان گفت: در ۹ ماه امسال از ۱۰ هزار و ۴۰ واحد نانوایی در سطح استان بازرسی شده که ۷۸۸ واحد متخلف شناسایی و برای این واحد‌ها پرونده تشکیل شد.

اصغرزاده افزود: از آغاز امسال تاکنون ۵ هزار و ۲۱۰ گزارش مردمی در ستادخبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ثبت شد که اکثر این شکایت‌ها درزمینه گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و ارائه ندادن فاکتور بوده است.

وی گفت: شهروندان در صورتی که مشکل یا تخلفی از واحد‌های صنفی در سطح استان مشاهده کردند با مراجعه به ادارات شهرستانی در ساعات اداری یا تماس با شماره ۱۲۴ در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند سوژه مورد تخلف را با ما در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم در صورت تایید تخلف اقدام شود.

در حال حاضر حدود ۱۶۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان وجود دارد که از این تعداد بیش از ۱۸ هزار واحد در ساری مستقر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.464 seconds.