.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای رشت عنوان کرد ؛
انتقال آب خزر به سمنان زنگ خطر جدی برای محیط زیست گیلان / آقای نوبخت به خاطر گیلانی بودن‌تان مانع این کار شوید
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با انتقاد از مطرح کردن موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان توسط رئیس جمهور اظهار کرد: این اقدام زنگ خطری جدی و جبران ناپذیر برای محیط زیست گیلان است.
انتقال آب خزر به سمنان زنگ خطر جدی برای محیط زیست گیلان / آقای نوبخت به خاطر گیلانی بودن‌تان مانع این کار شوید

به گزارش شمال نیوز، فاطمه شیرزاد با اشاره به مخالفت‌های نمایندگان استان‌های شمالی کشور در مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح انتقال آب خزر افزود: با توجه به مخالفت‌های نمایندگان مجلس استان‌های شمالی کشور در این‌باره امیدواریم این موضوع منتفی شود.

 وی با تاکید بر اینکه روحانی رئیس جمهور تمامی ایران است بیان کرد: انتظار داشتیم با توجه به مشکلات زیست محیطی در استان گیلان و شهر رشت شاهد افزایش اعتبارات زیست محیطی به گیلان باشیم و انتقال آب دریای خزر به استان‌های دیگر که از نعمات خدادادی به مردم استان‌های شمالی کشور است قابل پذیرش نیست.
 
شیرزاد به اختصاص پنجاه میلیارد تومان در سفر گذشته دولت به گیلان به منظور ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اشاره کرد و گفت: اعتبار پنجاه میلیارد تومانی که در سفر گذشته هیئت دولت برای رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود اعلام شد کاملا محقق نشده و این در حالی است که همان مبلغ سی درصد واریز شده از این اعتبار نیز همچون گوشت قربانی تقسیم و اقدام موثری در راستای ساماندهی رودخانه ها انجام نشد.
 
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به خطرات زیست محیطی در گیلان بیان کرد: در شرایطی که شیرآبه های سمی، عدم احداث تصفیه خانه‌های سالم و بهداشتی ، زباله‌های سراوان و غیره همگی زنگ خطر زیست محیطی در گیلان و رشت را به صدا در آورده است انتقال آب خزر به سمنان خطر زیست محیطی جدی دیگری محسوب می شود.
 
شیرزاد با تاکید به ورود نوبخت به موضوع انتقال آب خزر به سمنان گفت:همانطوری که رئیس جمهور به واسطه اینکه سمنان شهر زادگاهش است قصد انتقال آب خزر به آنجا را با توجه به تمامی خطراتی که ممکن است برای اکوتوریسم استان های شمالی بخصوص گیلان به همراه داشته باشد مطرح کرده انتظار داریم محمدباقر نوبخت نیز به این حس ناسیونالیستی پایبند بوده و از انجام این کار جلوگیری کند./ ایلنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.