.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت از ۱۸ کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
دبیر هیأت کشتی مازندران از دعوت ۱۸ کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،غلامرضا نوری‌زاده با اشاره به دعوت ۳۶ کشتی‌گیر در اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: از این تعداد نیمی از کشتی‌گیران، تعداد ۱۸ ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی افزود: در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری، در ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور، محمدباقر یخکشی و ایمان صادقی، در ۷۰ کیلوگرم سیداحمد محمدی، در ۷۴ کیلوگرم مهدی تقوی، امیرحسین کاووسی و محمد نخودی، در ۷۹ کییلوگرم امید حسن‌تبار، در ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و احمد بذری، در ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی، در ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی، محمدحسین محمدیان، عباس فروتن و حامد طالبی زرین‌کمر و در ۱۲۵ کیلوگرم نیز کمیل قاسمی به‌عنوان ۱۸ کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: در اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم تمامی کشتی‌گیران دعوت‌شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان اهل مازندران هستند.

نوری‌زاده در ادامه تصریح کرد: کشتی‌گیران در ۱۰ وزن به اردو دعوت شدند که تنها در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی‌گیری از مازندران در این اردو حضور ندارد.

وی در پایان با اشاره به هدایت غلامرضا محمدی به‌عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۲۶ آذرماه تا ۴ دی‌ماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.