.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران: زکات پشتوانه مالی اسلام است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زکات امر مهم مالی است تصریح کرد: زکات پشتوانه مالی اسلام به شمار می رود.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی پیش ازظهر شنبه در ستاد زکات استان با تاکید برلزوم ترویج زکات در جامعه اظهار داشت: با آنکه برنج و مرکبات بیشترین محصولات کشاورزی تولیدی در استان است اما کشاورزان استان راغب به پرداخت زکات هستند.

وی افزود: اهالی استان تمایل به پرداخت زکات دارند زیرا زکات جزو منابع مالی و پشتیبانی اقتصادی اسلام است اما درعین حال باید برای ترویج و نهادینه شدن آن در جامعه تلاش کرد.

آیت الله طبرسی، اقامه نماز و زکات در اسلام مورد توجه ویژه قرار گرفته است گفت: اقامه نماز و پرداخت زکات سبب اصلاح جامعه می شود و اگر به دستورات اسلام عمل شود، جامعه گلستان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مکتب اسلام، فروع دین امری به هم پیوسته است ادامه داد: تجزیه کردن دین مبین اسلام سبب عدم پیشرفت جامعه می شود و اگر در تمام برنامه ها، اسلام را مدنظرقرار دهیم، جامعه رو به اصلاح پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه زکات پشتوانه مالی اسلام به شمار می رود تصریح کرد: کشاورزی چندان در مازندران زیاد آب و رنگی ندارد و در چنین شرایطی که مردم با مشکلات عدیده مواجه هستند، به کارهای واجب نظیر پرداخت زکات می پردازند.

وی تشکیل سامانه ای برای پرداخت زکات را امری مهم دانست و تبلیغ امر زکات را ضروری برشمرد و گفت: هزینه کرد زکات باید شفاف سازی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.64 seconds.