.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهتاش فریبا: عیار استقلال مقابل پدیده مشخص می‌شود
بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است عیار آبی‌پوشان در دیدار مقابل پدیده مشخص خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، بهتاش فریبا درباره پیروزی 5 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپیدرودرشت و روند خوب آبی‌پوشان اظهار داشت: پس از بازی مقابل ماشین‌سازی گفتم درست است که یک امتیاز گرفتیم، اما روند رو به رشد بازیکنان به خوبی دیده شد. ما در آن مسابقه موقعیت‌های خوبی داشتیم و دو توپ به تیر دروازه زدیم. روی کاغذ بازی‌های آسان‌تری داشتیم و چون دیدار مقابل پدیده بازی آخر ما در نیم‌فصل شد، گفتم ما با ادامه این روند 12 امتیاز می‌گیریم. خدا را شکر می‌کنم که از سه بازی قبلی، 9 امتیاز گرفتیم و تنها بازی با پدیده مانده است.

وی با تمجید از تیم فوتبال پدیده خراسان تصریح کرد: به یحیی گل‌محمدی و تیمش تبریک می‌گویم. چند بازی پدیده را دیدم و واقعاً لذت بردم. بازیکنان این تیم به خوبی جمع می‌شوند، شوت می‌زنند و سرعت دارند. فکر می‌کنم اگر گرفتاری مالی این باشگاه حل شود، پدیده جزو تیم‌های مدعی خواهد بود. ما سپیدرود، استقلال خوزستان و صنعت نفت را شکست دادیم. استقلال خوزستان را یک بر صفر بردیم که در این مسابقه بیش از هفت موقعیت گل داشتیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به شرایط نامطلوب سپیدرود رشت مقابل شاگردان شفر گفت: تیم علی کریمی هم روز خوبی نداشت و با از دست دادن دفاع وسط تیم‌شان در بازی قبل، سپیدرود به هم ریخت. ما نیز چون به گل زودهنگام رسیدیم، پنج گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. شرایط روحی استقلال خیلی خوب شده و منتظریم بازیکنان مصدوم نیم‌فصل به تیم اضافه شوند. ما داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان را داریم که در نیم‌فصل دوم می‌توانند برای استقلال به میدان بروند.

فریبا در خصوص اینکه استقلال تاکنون مقابل تیم‌های پایین جدولی به برتری رسیده است، گفت: درست است. بازی‌های لیگ برتر شرایط متفاوتی با هم دارند. به این خاطر گفتم 12 امتیاز که بازی با پدیده آخر برگزار می‌شود. پیروزی در این سه مسابقه که روی کاغذ آسان‌تر بودند، شرایط روحی استقلال را تقویت کرده و تیم می‌تواند سه امتیاز بازی با پدیده را به دست بیاورد.

«یکدستی، همدلی و هماهنگی تاکتیکی که استقلال در این سه بازی داشته، می‌تواند ادامه‌دار باشد.»، وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل به احتمال زیاد، تغییراتی در لیست تیم اعمال می‌شود و باشگاه می‌تواند چند بازیکن بین‌المللی جذب کند. به نظر من برای لیگ قهرمانان آسیا،‌ نیاز زیادی به یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام‌عیار داریم. اگر پدیده را شکست دهیم، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم به شکل یک مدعی ظاهر شویم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درخصوص اینکه عیار این تیم در بازی مقابل پدیده مشخص می‌شود، اظهار داشت: حتماً همین‌طور است.

فریبا در واکنش به بازگشت احتمالی جپاروف به استقلال گفت: نظر شخصی من این است که استقلال مهاجم دارد. تبریزی مهاجم باتجربه‌ای است، سال گذشته نفر دوم آقای گلی مسابقات را کسب کرد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی کرده است. روح‌الله باقری خوب گل می‌زند و مهاجمان دیگری چون صیادمنش، محسن کریمی، شجاعیان و آقاخان داریم. استقلال بیشتر به یک هافبک باتجربه بازیساز نیاز دارد تا پاس‌های آخری را که با یک بغل پا تبدیل به گل می‌شوند، بدهد. چنین بازیکنی می‌تواند به موقع وقت را تلف کند و به بازی عمق یا عرض دهد. ما به یک میاندار باتجربه نیاز داریم. ما جلساتی در کمیته فنی خواهیم داشت و نظر خود را می‌گوییم. به نظر من جپاروف می‌تواند خیلی به استقلال کمک کند.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.