.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امدادرسانی به ۵ هزار حادثه در مازندران
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران ۸ ماه نخست امسال به ۵ هزار حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: حدود ۵ هزار حادثه در ۸ ماه نخست امسال از سوی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر مازندرانامدادرسانی شد.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی به هزارو ۴۹۴ حادثه جاده ای، ۶۶۱ حادثه شهری، ۷۸۷ حادثه دریایی و ساحلی، ۱۸۵ حادثه کوهستان، ۳۳ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۹ حادثه برف و کولاک، ۸ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۱۹ حادثه صنعتی و کارگاهی دو حادثه زلزله، ۵ حادثه طوفان، یک حادثه ریزش آوار و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به هزار و ۷۶۲ نفر از مراجعان به پایگاه‌های امداد و نجات از مهمترین خدمات هلال احمر مازندران در ۸ ماه نخست امسال بوده است.

اکبری گفت: ۱۹ هزار و ۲۷۹ هزار نفر بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال احمر استان دریافت و بیش از ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکزدرمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: درمجموع یازده هزار و ۶۸۲ تیم عملیاتی با حضور ۳۸ هزار و ۴۱۷ نفر روز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ۳ هزار و ۱۱۷ دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی در عملیات‌های ۸ ماهه گذشته هلال احمر استان مشارکت داشتند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان در ۸ حادثه از ظرفیت بالگردامدادی نیز استفاده کرده است.

اکبری افزود: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیات‌های امداد و نجات در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.