.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاگردان نکونام به دنبال پایانی خوش برای نیم‌فصل
شاگردان نکونام که در این فصل چند بار تا مرز پیروزی خارج از خانه رفتند ولی در نهایت با اشتباهات فردی یا داوری بازی برده را با تساوی یا شکست عوض کردند، امیدوارند با کسب این سه امتیاز شیرین و حساس، طلسم نبردن در خارج از خانه را بشکنند.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل لیگ‌برتر به مصاف تیم پیکان می‌رود.

شاگردان نکونام که به لطف اشتباهات فاحش داوری نتوانستند بهتر از مکان دوازدهم جدول جایی پیدا کنند، امروز با اندیشه برد به میدان می‌روند تا شاید نیم‌فصل را با پیروزی به پایان برسانند و مانند همیشه چشم به حمایت همیشگی هواداران پرشور خود دارند تا حماسه‌ای‌ دیگر را در تهران رقم بزنند.

تیم فوتبال پیکان دو بازی خانگی اخیر خود را واگذار کرده و شاگردان نکونام که در این فصل چند بار تا مرز پیروزی خارج از خانه رفتند ولی در نهایت با اشتباهات فردی یا داوری بازی برده را با تساوی یا شکست عوض کردند، امیدوارند با کسب این سه امتیاز شیرین و حساس خارج از خانه، طلسم نبردن در خارج از خانه را بشکنند و پیروزی را به هواداران پرشور خود که برای حمایت تیم به ورزشگاه شهر قدس می‌روند هدیه دهند.

آخرین مصاف رسمی دو تیم به فصل ۹۵-۹۴ لیگ دسته یک برمی‌گردد که پیکان در آن فصل با علی مرزبان مقتدرانه قهرمان لیگ دسته یک شد و به لیگ برتر راه یافت.

حامد شیری، محمد عباس‌زاده، محمدمهدی نظری و رحمان جعفری به‌علت مصدومیت در دیدار امروز غایب هستند و نساجی را همراهی نمی‌کنند.

پیام حیدری به‌عنوان داور وسط و کمک‌های وی سجاد طوری و احد سلطانی هستند؛ علی صفایی داور چهارم و ناظر داوری مسعود عنایت است.

این بازی رأس ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس بین دو تیم پیکان و نساجی برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.