.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نانواکناری :مازندران با بیکاری مواجه است/پزهیزاز حرفهای استادیومی درباره خزر
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه مازندران با مشکلاتی نظیر پسماند، بیکاری و حمل و نقل مواجه است خواهان تلاش برای رفع آن شد.

به گزارش شمال نیوز، ولی الله نانواکناری صبح پنجشنبه در مراسم معارفه استاندار مازندران و جلسه شورای اداری با بیان اینکه مازندران با چالش های فراوانی نظیر بیکاری، پسماند، حمل و نقل، راه و دریا مواجه است اظهار داشت: مازندران کمترین بهره را از دریا گرفته است و مشکلات باید با همت مسئولان به جایگاه مطلوب برسد.

وی اظهار امیدواری کرد تا مسیر را با اتحاد و همدلی پیش برد و به استاندار جدید در مسئولیت کنونی کمک کرد.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با انتقاد از عدم حضور وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار عنوان کرد: مازندران کلانشهر و شهر بزرگ و دارای مسائل مشترک است و هریک از شهرها به تناسب قابلیت و توانمندی باید رشد پیدا کند و نگرش همه مدیران باید استانی باشد.

محمد دامادی دیگر نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیزبا بیان اینکه همه نمایندگان روی گزینه بومی استانداری مازندران به اجماع رسیده اند از استاندار جدید خواست تا از ظرفیت نمایندگان مجلس در امور بهره گیری کنند.

طرح انتقال آب خزر غیرکارشناسی است

وی با بیان اینکه از ظرفیت کشورهای سی آی اس در برنامه ریزی ها استفاده نکرده ایم گفت: باید با ارتباطات و بهره گیری از ظرفیت نمایندگان از این ظرفیت بهره گیری کنیم.

وی خواستار حل و رسیدگی به مشکلات دیرینه مازندران مانند راه، زباله و غیره شد و درباره طرح انتقال آب دریای خزر که از سوی رئیس جمهور مطرح شده است گفت: این طرح پایه و مبنای کارشناسی ندارد و غیرکارشناسی است.

دامادی یادآور شد: بهترین راه انتقال آب دریای عمان است و باید از حرف های استادیومی پرهیز کنیم.

این نماینده مجلس، تکمیل پارک موزه دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: ۱۸۰ امضا برای تکمیل آن جمع آوری شد اما دولت ۱۱ سال نتوانست این پروژه را تکمیل کند زیرا ما به شهدا بدهکار هستیم.

در این مراسم احمد حسین زادگان به عنوان استاندار مازندران معرفی و از تلاش های محمد اسلامی استاندار سابق تقدیر شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.