.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله معلمی:عمرمفید استانداری در مازندران ۱.۵ سال است/دفاع از حیثیت دریای خزر
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عمر مفید استانداری و مدیریت ارشد استان را یکسال و نیم اعلام کرد و آن را آسیب و اشکال دانست.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله علی معلمی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه استاندار جدید باید همه جای استان را یکسان ببینند و برای تمام مناطق استان برنامه ریزی داشته باشند عنوان کرد: متاسفانه عمر مفید استانداری مازندران یکسال و نیم است و این از اشکالات به شمار می رود زیرا مدیریت اثبات شده می تواند منشاء خدمات و برکات باشد.

علی اسماعیلی رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بعد از ۴۰ سال احمد حسین زادگان به عنوان اولین ساروی استاندار مازندران شد خواستار حمایت همه بخش ها از استاندار جدید شد.

عبدالله رضیان عضو مجمع نمایندگان استان نیز با تقدیر از استاندار قبلی با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت های و راههای استان خواستار توجه وزیر راه و شهرسازی به این مهم شد.

وی ادامه داد: با توجه به تلاشهای محمد اسلامی استاندار سابق مازندران و وزیر کنونی راه و شهرسازی، تابعیت افتخاری مازندرانی به وی اهداء می شود.

شاعری عضو دیگر مجمع نمایندگان مازندران نیز با تقدیر از زحمات جهادی استاندار سابق در استان اظهار داشت: وی پایه گذار سبک مدیریت جهادی بود و باید این رویه تداوم یابد.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان از مدیر بومی برای اداره استان حمایت خواهند کرد با اشاره به تکمیل نشدن شبکه های آب خواستار تسریع در تکمیل آن شد و گفت: تنظیم بازار کشاورزی، توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی، توجه به بخش گردشگری و فراهم کردن زیرساخت های آن، توسعه شبکه های حمل و نقل و رفع گره های ترافیکی مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس باعنوان اینکه ۱۵ استان مرزی دارای یک یا دو منطقه آزاد هستند از استاندار جدید مازندران خواست موضوع منطقه آزاد استان را پیگیری جدی داشته باشند و این مسئله را خاتمه دهند.

وی همچینین با تاکید برتوجه به محیط زیست و چالش های نظیر پسماند درباره موضوع انتقال آب دریای خزر گفت: همه دست به دست هم دهیم و از حیثیت دریای خزر دفاع کنیم.

در این مراسم احمد حسین زادگان به عنوان استاندار مازندران معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.