.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقایسه مواجهه نمایندگان دو استان با « آب » ؛
از استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهانی برای یک رودخانه تا شعارهای پراکنده نمایندگان مازنی برای یک دریا !
شمال نیوز : دولت نگرانی های نمایندگان و مردم مازندران را جدی نگرفته و یا موضع گیری نمایدگان اهمیتی نداشته و یا حتی باید در میزان تاثیر گذاری نمایندگان استان تشکیک کرد ، چرا که اظهارات اخیر رئیس جمهور نشان داده پاشنه دولت در بحث انتقال آب دریای شمال بر همان در می چرخد و در حال عملیاتی شدن است .....
از استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهانی برای یک رودخانه تا شعارهای پراکنده نمایندگان مازنی برای یک دریا !

شمال نیوز:در حالی 19 نمایند استان اصفهان به خاطر جاری نشدن آب در زاینده رود استعفای دسته جمعی نمودند که 12 نماینده مازنی در مقابل اقدامات دولت برای انتقال آب دریای مازندران ، تنها اظهاراتی شعارگونه و پراکنده داشته اند .

به گزارش شمال نیوز ، به نظر می رسد دولت نگرانی های نمایندگان و مردم مازندران را جدی نگرفته و یا موضع گیری نمایدگان اهمیتی نداشته و یا حتی باید در میزان تاثیر گذاری نمایندگان استان تشکیک کرد ، چرا که اظهارات اخیر رئیس جمهور نشان داده پاشنه دولت در بحث انتقال آب دریای شمال بر همان در می چرخد و در حال عملیاتی شدن است .

اینکه آیا نمایندگان مازنی نیز حاضر خواهند شد برای منافع استان به استعفا دست بزنند نیاز به زمان دارد .


متن نامه نمایندگان اصفهان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

جناب اقای دکتر لاریجانی

با سلام و احترام همانطور که مستحضرید و یک مورد در حضور جنابعالی با وزیر محترم نیرو مشکلات آب استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، متاسفانه با توجه به اینکه اقای رئیس جمهور در فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی احیا رودخانه زاینده رود را در حضور مردم اعلام و سالها از آن قرار می گذرد، احیای زاینده رود که هیچ سازمان برنامه و بودجه علی رغم پیگیری بسیار زیادی که انجام شده حتی از گذاشتن اعتبار و ردیف مرتبط با تامین اب شرب (که در سال جاری تا مرز بحران جلو رفت) خودداری کرد، لذا در صورتی که نتوانیم حداقل حق مردم استان و جمعیت چندین میلیونی را برای تامین آب شرب آنها از طریق این دولت تامین نماییم، دلیلی برای حضور و مسئولیت نمایندگی نمی بینیم و ما امضا کنندگان زیر استعفا خود را تقدیم و از زمان تقدیم از حضور در صحن و کمیسیون ها خودداری تا تعیین تکلیف مشخص گردد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 آذر 1397
قابل توجه نه مایندگان مازندرانی فقط 10% عرق وغیرت نمایندگان محترم وصادق وپاک اصفهانی را داشته باشید مازندران آباد میشود از نمایندگان محترم غیر 3استان شمالی کشورخواهشمندیم لایحه ای را تصویب که بموجب آن مردم خطه شمال بتوانند نمایندگان خود را از استانهای دیگر خصوصا" از تهران واصفهان واذربایجان و.. غیراز 3 استان شمالی کشور انتخاب .تا بعنوان منتحبین استانهای شمالی به وضعیت شمال کشور سر وسامان دهند
نا شناس 15 آذر 1397
تازه این بلا نیز در انتقال آب به سمنان سر خزر خواهد آمد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.