.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه بیستم مازندران در مصرف مواد مخدر
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: مازندران با تدابیر اندیشیده شده در مصرف مواد مخدر به رتبه بیستم در بین 32 استان رسیده است.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر میرزایی شب گذشته در نشست خیران صیانت اجتماعی مازندران با اشاره رتبه دوم مازندران در مصرف موادمخدر در سال 91 اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده مازندران در این مقوله به رتبه بیستم در بین 32 استان رسیده است.

وی به روند کاهشی مواد مخدر در استان اشاره کرد و افزود: 56 هزار نفر در 442 مرکز متادون درمانی در حال درمان هستند و 66 کمپ ماده 15 و یک کمپ ماده 16 استان به فعالیت می‌پردازند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان اینکه 143 سمت فرهنگی در کاهش اعتیاد در استان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت نخستین مجمع خیران مبارزه با مواد مخدر می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی امیدآفرین باشد و قطعا پس از گذشت زمان شاهد اثربخشی آن خواهیم بود.

در ادامه این جلسه محمد سیدکار با اشاره به دریافت مجوز سازمان مردم نهاد خیران صیانت اجتماعی مازندران از سال 96 اظهار کرد: هیأت مدیره این سازمان از اساتید دانشگاه بوده و با استفاده از ظرفیت همه خیران و دانشگاهیان اقدامات مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه این سازمان 20 خانواده بی‌سرپرست را زیرپوشش قرار داده و یک‌میلیون ریال به صورت ماهانه در اختیار آنها قرار می‌دهد، یادآور شد: مجمع خیران صیانت اجتماعی مازندران برای درمان و اشتغال و آموزش بهبود‌یافتگان، زنان بی‌سرپرست و کودکان کار فعالیت می‌کند و با حمایت این نهاد و بیش از 20 نفر در واحدهای تولیدی بهبودیافتگان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیران صیانت اجتماعی مازندران به کمک 150 میلیون ریالی بهبودیافتگان به زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در مدت 9 ماهه امسال، این نهاد 15 تفاهم نامه با ادارات کل کار، صنعت و معدن، فنی و حرفه‌ای، ورزش و جوانان و قوه قضاییه داشته است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.