.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واقعیت چیست ؟
همه آنچه باید درباره مسئولیت های « برادر و پسرخاله استاندار » بدانید !
شمال نیوز : بدون تردید همواره انتصابات فامیلی در دستگاههای اجرایی مورد پسند مردم نبوده و از این منظر افکار عمومی ضمن ناپسند دانستن آن ، نسبت به این گونه انتصابات حساسیت خاصی دارنذ و خواستار شایسته سالاری هستند و.....
همه آنچه باید درباره مسئولیت های « برادر و پسرخاله استاندار » بدانید !

شمال نیوز: مدت‌ها است برخی از افراد با انتشار اخبار و مطالب مختلفی درباره انتصاب برادر استاندار گلستان در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان اقتصاد و دارایی گلستان سخن می گویند .
 
به گزارش شمال نیوز ، این در حالی است که همین افراد از مدت‌ها قبل نیز سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر به عنوان پسرخاله سیدمناف هاشمی استاندار گلستان معرفی کرده بودند.
 
بدون تردید همواره انتصابات فامیلی در دستگاههای اجرایی مورد پسند مردم نبوده و از این منظر افکار عمومی ضمن ناپسند دانستن آن ، نسبت به این گونه انتصابات حساسیت خاصی دارنذ و خواستار شایسته سالاری هستند و به همین دلیل شایعه سازان دست روی یکی از آیتم هایی می گذارند که مورد نکوهش مردم قرار دارد و موجب بدبینی گردد .

سید اسماعیل هاشمی کیست؟

سیداسماعیل هاشمی در سال 1377 به استخدام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان در آمد و کارمند 20 ساله این سازمان است که طی این سال‌ها به عنوان کارشناس، کارشناس مسوول، رئیس گروه، معاون و سرپرست اداره‌ کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان فعالیت کرده است.

وی به مدت هشت سال معاون اداره‌کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان بوده و تجربه رئیس گروه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان را نیز بر عهده داشته است.

هم اکنون هاشمی دانشجوی دکتری اقتصاد جهانی دانشگاه دولتی است و رتبه اول فراغت از تحصیل رشته اقتصاد نظری را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

وی رتبه ششم قبولی کارشناسی ارشد در رشته «اقتصاد انرژی» را کسب کرد و در این سال‌ها بیش از 400 طرح‌های آماری، اقتصادی، اجتماعی و سرشماری در گلستان را اجرا کرده است.

هاشمی در این سال‌ها 6 مقاله علمی و تخصصی در مجلات و مجامع علمی را تهیه کرده و مجری و همکار در 13 طرح مطالعاتی در زمینه‌های اقتصادی بوده است و اکنون بعد از 20 سال تجربه کاری و مدیریتی در استان گلستان از شش ماه پیش تاکنون به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان اقتصاد و دارایی استان گلستان در حال فعالیت است.

وی همچنین طراحی و تدوین پنج طرح ارزنده توسعه استان گلستان در زمینه «نفت و گاز» گلستان، اشتراک‌یابی کمیته امداد، مدل مزیت‌های پیشرو گلستان و مدل اقتصاد مقاومتی را در این مدت به عهده داشته است.

بدون شک هر فردی با این سابقه مدیریتی، علمی و اجرایی اگر لایق قرار گیری در جایگاه مدیرکلی نباشد، معاون مدیرکل جز توانمندی‌های او محسوب می‌شود و نمی‌توان انتصاب فردی با این سابقه و توانمندی را جز انتصاب‌های فامیلی محسوب کرد.

واقعیت پسرخاله بودن فرماندار آزادشهر با استاندار گلستان

انتشار اخباری در خصوص سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر که به عنوان پسرخاله سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در جامعه معرفی می‌شود .

به طوری که خیلی از افراد با علم به اینکه فرماندار آزادشهر متولد چالوس بوده و هیچ نسبتی نسبی و سببی با سید مناف هاشمی استاندار گلستان ندارند اما در اخبار خود وی را پسرخاله استاندار خطاب می‌کنند .

به نظر می رسد انتشار اخباری که پیش از آن حداقل خودمان به عدم واقعیت آن واقف هستیم، جز کندی حرکت شتابان توسعه استان، هویت، شان خبر و خبرنگار را زیر سوال خواهد برد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.