.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جمهور غلی رغم مخالفت مردم ، نخبگان و نمایندگان مجلس استان های شمالی ؛
روحانی : مشکلات انتقال آب از شمال ایران به مرکز کشور رفع شده است !
شمال نیوز : روخانی اظهار داشت : : مشکلات و بحث‌هایی در ابتدا وجود داشت؛ اما پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است تا آب شرب، صنعت و کشاورزی به مرکز ایران نیز منتقل شود.....
روحانی : مشکلات انتقال آب از شمال ایران به مرکز کشور رفع شده است !

شمال نیوز : رئیس‌جمهوری در سفر استانی خود به سمنان در خصوص انتقال آب دریای خزر گفت : در جلسات متعددی در این باره بحث شده و مشکلات انتقال آب از شمال ایران به سمنان و مرکز کشور از نظر دولت رفع شده است.

به گزارش شمال نیوز ، روخانی اظهار داشت : : مشکلات و بحث‌هایی در ابتدا وجود داشت؛ اما پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است تا آب شرب، صنعت و کشاورزی به مرکز ایران نیز منتقل شود.

رئیس جمهور بیان کرد: امروز باید به‌گونه‌ای برخورد کرد تا مرز استان‌های مرکزی کشور از آب برخوردار شوند و هم از نظر محیط زیست ضربه‌ای به استان‌های دیگر وارد نشود.

وی اضافه کرد: از فردا اگر سرمایه‌گذاری بخواهد از شمال به مرکز ایران اقدام به انتقال آب کند، دولت آمادگی دارد تا در مدت کوتاهی تمام مجوزهای لازم را در اختیار او قرار دهد و کارهای مطالعاتی این امر به‌خوبی انجام گرفته است.

پیش از این نیز در دولت احمدی نژاد بارها سخن از انتقال آب دریای خزر به سمنان مطرح اما بدلیل مخالفت صریح مردم ، کارشناسان ، نمایندگان مجلس و .... استان های شمالی ، این طرح متوقف شد .

به هر روی باید منتظر بود و دید آیا دولت روحانی که بیشترین آرا را از استان های شمالی خصوصا مازندران بدست آورده است نسبت به رضایتمندی مردم در این حوزه جغرافیایی اهمیت قائل است و یا تعصبات منطقه ای و زادگاهی رئیس دولت آسیب های جبران ناپذیر زیست محیطی به استان های شمالی و مشخصا مازندران وارد خواهد کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 14 آذر 1397
راست میگه این بدبخت دیگرنتونست گرانی رامهارکنه مشکل بیکاری جوانان راحل کنه ونتونست قیمت دلارراپایین بیارالان رفت سروقت آب دریای خزرمازندران علی برکت الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.958 seconds.