.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری مازندران: جلوگیری از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، امسال از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد با ارائه آماری از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری افزود: طی این مدت ۳۲۱ پرونده به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران وارد و از این تعداد ۱۱۸ پرونده مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار این ستاد قرار دارد و در تلاش هستیم حمایت از تولید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

این مقام قضایی در خصوص ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان مازندران افزود: موضوعات مختلف در این جلسات از سوی سرمایه گذاران مطرح می‌شود که در این راستا و بر اساس دستورالمعل ابلاغی از سوی قوه قضاییه و برنامه‌های این ستاد، با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنان بررسی می شود تا در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم گیری شود که در راستای اجرای مصوبات این ستاد در نیمه نخست امسال، ۹۴ جلسه برگزار و ۸۸ طرح مصوب شده است.

حجت الاسلام تقوی فرد خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه نخست امسال و در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، یکهزار و ۱۵۰ نامه صادر و ۷۵۰ درخواست ارجاع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است از طریق جنگ اقتصادی، کشور را با چالش مواجه کند، تصریح کرد: بانک و صنعت باید با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر به بهبود وضعیت اقتصاد کشور کمک کنند وامروز همه باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کمک و تلاش کنند.

وی در پایان تأکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و نظارت دقیق سازمان بازرسی و دیگر ارگان‌های مرتبط، با محوریت دستگاه قضایی استان باید شرایطی فراهم شود که بخش خصوصی با خیال آسوده در راستای اقتصادی مقاومتی بتواند با سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها اعم از تولید، صنعت و اشتغال کوشا باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.