.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی بارش بیش از نرمال طی آذرماه در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: پیش‌بینی ما این است در آذر ماه شاهد افزایش بیش از نرمال بارش‌ها در آسمان مازندران باشیم.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: عمده بارش‌ها در فصل پاییز است که امسال نیز نیز بارش‌های خوب پاییزی را در آسمان مازندران شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما این است در آذر ماه شاهد افزایش بیش از نرمال بارش‌ها در آسمان مازندران باشیم، افزود: وضعیت بارش‌ها در زمستان نیز نرمال یا متمایل به کمتر از نرمال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه نیاز به برف در بالادست داریم، تصریح کرد: موضوعی که اقلیم مازندران را تهدید می‌کند گرما و افزایش دما بعد از بارش برف در ارتفاعات است که موجب می‌شود پوشش برفی را از دست دهیم.

رضوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره پیش‌بینی وضعیت جوی طی روزهای آینده در آسمان مازندران، گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارش از جوربند نور 12 و نوشهر و گلوگاه 6 میلی‌متر بوده است.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوا نیز طی 24 ساعت گذشته مربوط به بابلسر، آمل و گلوگاه با 16 درجه و کمینه دما با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز با خروج سامانه بارشی جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شده است، افزود: فردا افزایش نسبی دما به‌ویژه در ارتفاعات استان داریم.

رضوی اظهار کرد: روز پنج‌شنبه آسمان مازندران نیمه‌ابری و از اواخر روز با ابرناکی به‌تدریج از سمت غرب استان بارش‌های پراکنده

وی با بیان اینکه جمعه ابری برخی ساعت بارندگی داریم که ارتفاعات استان مه‌آلود و بارش به‌صورت برف خواهد بود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز شنبه جو نسبتا پایداری حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز نسبتا مواج و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.