.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیانی:محصولات کشاورزی برندسازی شود
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی کشاوزی را قطب توسعه مملکت دانست و بر لزوم برندسازی محصولات تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی ادیانی دوشنبه شب در مراسم افتتاح جشنواره ملی مرکبات و اقوام عشایر، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های حکمرانی خوب و شاخص‌های حکمرانی مؤفق، دو مؤلفه بسیار مهم تأمین نیازهای نرم‌افزاری اداره کشور و اقدام و عمل سخت‌افزاری است.

وی ادامه داد: برابر تقسیم کار قانون اساسی نیازهای نرم‌افزاری کشور به عهده مجلس شورای اسلامی و قوه مقننه است که اگر مجلس در تراز جمهوری اسلامی و در قامت قابلیتها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ملت بزرگ ایران باشد ما در خروجی رفتارها و عملکرد بخش سخت‌افزاری کشور از جمله دولت شاهد کارآمدی و فعالیت خواهیم بود و این دو مکمل یکدیگرند.

ادیانی با اشاره به ریل‌گذاری اداره کشور در ۵ سال آینده، بیان کرد: در چارچوب برنامه ۵ ساله آینده کشور که در مقطع برنامه ششم قرار داریم شاه‌بیت شناسنامه و شاخصه عشایر و روستا، کشاورزی‌ است.

نماینده قائم‌شهر در مجلس شورای‌اسلامی، با اشاره به الزامات وضع قوانین مؤثر و راهگشا بعنوان نقشه راه، عنوان کرد: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دولتمردان در امر کشاورزی، روستا وعشایر در پایان برنامه ششم باید برای دستیابی به خودکفایی برابر ماده ۳۱ و ۲۳ و ۳۳ برنامه ششم توسعه کشور که به بحث کشاورزی اشاره دارد در محصولات اساسی زراعی، دامی و آبزی باید ۹۵ درصد به خودکفایی برسیم اما با توجه به اینکه در حال حاضر در نیمه سال دوم قرار داریم آیا به این شاخص دست یافته‌ایم.

وی تصریح کرد: شاخص دوم نرم‌افزاری رسیدن به ۸ درصد متوسط ارزش افزوده سالانه است که باید تا پایان برنامه شکل بگیرد و شاخص سوم ۱۰ درصد ورودی ریالی به صندوق توسعه ملی است که باید در اختیار بخش خصوصی و غیردولتی قرار گیرد.

ادیانی تخصیص ۱۰۰ درصد خسارتهای وارده بر محصولات کشاورزی را از دیگر شاخصه‌های برنامه ششم بیان کرد و افزود: اگر قرار است ما به اهداف و شاخص‌های فوق دست‌ یابیم باید همه کمک کنیم و یکی از الزامات برای تحقق آن، برند سازی محصولات است.

وی با تأکید بر برند سازی، گفت: محصولات کشاورزی که دسترنج مردم روستا و عشایر است باید برند سازی‌شود تا بتواند بازار ۱۵ کشور جهان را تسخیر کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.446 seconds.