.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جمع اعضای ستاد نماز جمعه ساری در مشهد ؛
علم الهدی : مازندران عرصه شدید منکرات شرعیه است !
شمال نیوز : امام جمعه مشهد گفت: مازندران پایگاه تمام خوش‌گذرانی و تفریحات افرادی است که خودشان را در یک فضای بازمی‌بینند که آزادانه هر کار بخواهند می‌کنند.....
علم الهدی : مازندران عرصه شدید منکرات شرعیه است !

شمال نیوز : امام جمعه مشهد گفت: مازندران پایگاه تمام خوش‌گذرانی و تفریحات افرادی است که خودشان را در یک فضای بازمی‌بینند که آزادانه هر کار بخواهند می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ، امام جمعه مشهد در جمع اعضای ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه مازندران با وضعیت خاصی که دارد عرصه شدید منکرات شرعیه است، گفت: هر کاری می‌کنیم باید به‌عنوان دفاع از پیغمبر (ص) و دین و در جبهه دفاع از اسلام در مقابل دشمن باشد و باید از ظرفیت خدمت در نماز جمعه استفاده کنید و وظیفه خودتان در مقابله با دشمن را چه به‌صورت حقیقی و چه به‌صورت مجازی انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله نظامی ندارد، افزود: از روزی که دفاع مقدس ما تمام شد، دشمن در پایگاه‌های نظامی اطراف کشور مثل سگ پارس می‌کند و قدرت نزدیک شدن ندارد، زیرا از مردم که پشتیبان حکومت هستند، می‌ترسد.

امام جمعه مشهد با بیان تفاوت میان کشور‌هایی مثل ترکیه و پاکستان با ایران، ادامه داد: مردم ترکیه و پاکستان حکومت را متصل به دین نمی‌دانند، ولی در ایران مردم دینشان را برای نظام و انقلاب می‌دانند و تنها چیزی که نظام را حفظ کرده است مردم هستند به همین دلیل حمایتی که مردم از نظام دارند در کشور‌های دیگر نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه راه تسلط دشمن بر نظام برداشتن سفره دین از زیر پای جوانان با رواج منکرات و فحشا است، گفت: در صورت رواج بی‌عفتی، جوانی که در بستر فحشا اوقات خود را می‌گذراند، به دلیل نداشتن دین از نظام حمایت نمی‌کند.

وی افزود: در هر عرصه‌ای برای خدمتگزاری به دین وارد می‌شوید، از سینه‌زنی برای امام حسین (ع) تا ستاد اقامه نماز جمعه تکلیفتان است مقابل این‌ها ایستادگی کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پای کار آمدن جمع مردمی برای از بین بردن فسق و فجور، دستگاه‌ها را به دنبال خود می‌کشد، ادامه داد: ستاد اقامه نماز جمعه از هر تشکیلاتی مقدس‌تر است، چون جوانان در آن حضور دارند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در جریان امر به معروف و نهی از منکر، گفت: با ظرفیتتان جلوی مفاسدی را که از جای دیگر می‌آورند، بگیرید و از زندگی و شهرتان دفاع کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علیزاده 13 آذر 1397
حاج اقا سلام ؛ مازندران استان ده هزار شهید سرافراز است . شما شناخت کاملی از استان ما ندارید . در حق مردم استان مازندران جفا نکنید با این اظهارات .
ربیعی 13 آذر 1397
نباید حساب چند نفر خلافکار و هنجار شکن را اینگونه به کل استان تعمیم داد . مازندران عرصه بهره مندی از نعمات الهی است و خوشبختانه از منظر جرایم و منکرات شرعیه ( به قول جنابعالی ) نسبت به بسیاری از استان ها کمترین موارد را دارد . استفاده از این الفاظ شایستهع نیست برادر عزیز
a 13 آذر 1397
وضع استان خودت خیلی خوبه ؟؟؟
نا شناس 12 آذر 1397
خوب بارتون کرد خسته نباشید از اینجا میرید اونجا بارتون کنند بیایید واقعا که
نا شناس 12 آذر 1397
مقام معظم رهبری فرمودند : « من مردم مازندران را از صمیم قلب دوست دارم ».پس جاب اقای علم الهدی لطفا بجای تفرقه پراکنی ، رهرو ولایت باشیم
املی 12 آذر 1397
استدعا دارم شما فرمان دهید همان مشهد مقدس را اصلاح کنند وموضوعات مربوط به حضور عربها واقتشاشات را جمع کنند مازندران بگذارید ارام باشد
احمد 12 آذر 1397
چه توهینی بالاتر از این!
محمد 12 آذر 1397
دوستان اگر مطلب را درست بخوانید متوجه می شوید که ایشان از مردم و جوانان این استان با شناخت کامل دینداری و شهدای اسلام خواسته جلوی کثافت کاری یک عده خوشگذران فاسد را بگیرند ....با زود قضاوت کردید........................با این رویکرد ما هیچ وقت به جایی نمی رسیم.با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.