.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: روحانیون دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به پیشرفت های قابل توجه ایران اسلامی در حوزه های مختلف گفت: روحانیون ، خدمات و دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی را برای جامعه تبیین کنند.

به گزارش شمال نیوز،حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره نزدیک شدن به جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن باید برجسته شود و خدمات و دستاوردهای این انقلاب برای جامعه تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در این پیروزی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و بیداری امت بصیر و سرافراز ایران شکل گرفت و نقش روحانیت در این پیروزی نقش ارزنده ای است و امروز هم روحانیون باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را برای جامعه تبیین کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ایران اسلامی در چهلمین سال از عمر با برکت آن اشاره و تصریح کرد : برخی از سران کشورهای استکباری به ویژه سران ایالات متحده در اظهارات نابخردانه خود حرف از اتمام دوره حکومت اسلامی در ایران را مطرح می کنند و به خود و دست نشاندگانشان در منطقه امید واهی می دهند اما به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی جمهوری اسلامی با قدرت و گفتمان خود به توسعه و پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه به موضوع نقش ممتاز ایران اسلامی در حل معادلات منطقه و جهان اشاره کرد و بیان داشت : امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از معادلات منطقه و جهان نقش تاثیرگذاری دارد و بسیاری از معضلات و بحران ها در منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نیست که نمونه آن را در بحران عراق و سوریه شاهد بودیم.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان مقاومت و پایداری در جهان است ، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب چهل سال است در برابر همه فشارها ، تحریم ها و تهدیدها ایستادگی کرده است و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هم در سایه همین تحریم های ظالمانه و فشارها صورت گرفته است و این تحریم ها موجب ایجاد ظرفیت و باور به ما می توانیم در جامعه علمی و عمومی کشور شده است و به رغم همه مشکلات در بسیاری از مسائل از جمله فناوری های نوین ، تکنولوژی ، نظامی، هسته ای، فضایی و پزشکی رشد خیره کننده ای داشته ایم.

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه مازندران در بخش پایانی سخنان خود به خوی استکبارستیزی امت بصیر و قهرمان ایران اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی و امت قهرمان و بصیر ایران اسلامی داشتن خوی استکبارستیزی آن است و وحدت و یکپارچگی این امت بصیر در بحران های سخت و مشکلات کشور می تواند مهم ترین راه حل برون رفت از مشکلات کشور باشد که تاکنون اینگونه بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان اظهار ، داشت : گفتمان انقلاب اسلامی امروز یک گفتمان جهانی است و باید مفاهیم ناب انقلاب اسلامی که برگرفته از قرآن کریم و سیره و روش اهل بیت (ع) است در جامعه تبیین شود و این گفتمان دینی را باید روز به روز تقویت کرد و آن را گسترش داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.