.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ابرناکی آسمان مازندران از فردا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا تا روز پنج‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم می‌شود که گاها شاهد افزایش ابر هستیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی امروز اظهار کرد: از عصر روز گذشته شاهد بارش‌هایی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران بودیم که بیشترین بارش از هلومسر آمل 13 و تلوک قائم‌شهر 12 میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بارش‌ها را کمابیش در آسمان مازندران داریم، افزود: فردا تا روز پنج‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم می‌شود که گاها شاهد افزایش ابر هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: پنج‌شنبه شب با نفوذ جریانات ناپایدار شرایط برای ابرناکی و بارش‌های پراکنده در استان مهیا می‌شود.

اسدی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز جمعه با استقرار جریانات شمالی انتظار داریم شاهد بارندگی در آسمان مازندران باشیم.

وی یادآور شد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری، بابلسر، آمل و پل‌سفید با 18 درجه و کمینه دما بلده با چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون هواشناسی مازندران اضافه کرد: از لحاظ دمایی نیز امروز کاهش نسبی دما و از فردا تا روز پنج‌شنبه دمای هوا به‌صورت نسبی افزایش می‌یابد.

اسدی تصریح کرد: طی این مدت در روزهای بارندگی ارتفاعات استان ابری و مه‌آلود همراه با کاهش دید و در مناطق سردسیر بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امشب و فردا به‌صورت نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.