.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجت‌الاسلام قرائتی: اعتبارات موسیقی از بودجه ترویج فرهنگ نماز بیشتر است
حجت‌الاسلام قرائتی با اعلام اینکه میزان اعتباری که برای نماز اختصاص پیدا می‌کند، بسیار کم است،گفت: این موضوع را با بودجه موسیقی در کشور مقایسه کنید.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در چهارمین اجلاس استانی نماز مازندران اظهار کرد: اگر نماز انسان قبول باشد همه کارهای انسان مورد قبول حق تعالی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بهترین وقتی که خون به مغز می‌رسد زمان سجده انسان است این تحقیق توسط آمریکایی‌ها انجام شده است.

مفسر قرآن یادآور شد: در حال حاضر شرایطی بسیار مناسبی برای تحصیل وجود دارد از این ظرفیت برای توسعه فرهنگ نماز باید به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات و سختی‌های که در کشور وجود دارد به‌دلیل گناه‌های خودمان است، به زکات، نماز و خمس توجه مناسبی نداریم.

قرائتی یادآور شد: لقمه حلال در زندگی انسان شرط اصلی تربیت است، در هیچ دانشگاهی در این ارتباط صحبت نشده در صورتی که امام حسین(ع) خطاب به لشگر کفر گفت که چون شما لقمه حرام خوردید در مقابل فرزند پیامبر قرار گرفته‌اید.

وی با اعلام اینکه وضعیت نماز نسبت به دوران پیش از انقلاب بهتر است،گفت: اما نسبت به آنچه که انتظار داشتیم نیست، انتظار است که مدیران کشورها نسبت به این قضیه توجه ویژه داشته باشند.

مفسر قرآن یادآور شد: برای توسعه فرهنگ نماز و صحبت کردن در این همایش تشییع جنازه شوهر خواهرم را ترک کردم و در این مراسم شرکت کردم.

وی با اعلام اینکه میزان اعتباری که برای نماز اختصاص پیدا می‌کند، بسیار کم است، افزود: این موضوع را با بودجه موسیقی در کشور مقایسه کنید.

قرائتی خاطر نشان کرد: در بسیاری از شهرک‌های کشور نمازخانه احداث نشده است، چرا نسبت به این موضوع بی توجه هستیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.