.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات۶۷ شهروند ساروی
ماموران آتش نشانی ساری آبان ماه امسال به ۶۷ شهروند امدادرسانی کردند.

به گزارش شمال نیوز،ماموران آتش نشانی ساری آبان ماه امسال به ۲۱۱ مورد حادثهامدادرسانی کردند که در عملیات صورت گرفته ۶۷ شهروند از حوادث نجات یافتند.

هاشمی به تلاش شبانه روزی آتش نشانان ششگانه سازمان در سه شیفت کاری اشاره کرد و افزود: آتش نشانان مرکز استان در آبان ماه ۷۴ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۳۷ مورد عملیات امداد ونجات انجام دادند.

وی عملکرد آتش نشانان را در نجات جان و مال شهروندان قابل تحسین برشمرد و گفت: در این مدت ۱۳۷ مورد اعزام خودرو‌های آتش نشانی به همراه اعزام ۷۵۰ مامور آتش نشان به محل حادثه انجام شد که با عملیات صورت گرفته ۶۷ شهروند از حوادث نجات یافتند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت ایمنی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بوجود آورد، افزود: متاسفانه حوادثاین ماه ۳۶ مصدوم بر جای گذاشت و ۳ نفر نیز جان باختند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری با اشاره به ۶۹ مورد امدادرسانی آتش نشانی ساری به عملیات خارج از شهر، گفت: برای نجات جان و اموال شهروندان در خارج از محدوده شهری ۲۵۰ نیرو اعزام کرده ایم.

هاشمی با تاکید به رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان، افزود: بر اساس نظرات کارشناسان سازمان، بیشترین علت آتش سوزی در آبان ماه به ترتیب از برق و مواد جامد سوز با عاملیت انسانی بوده و آتش سوزی بیشتر در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رویداده است.

وی در خصوص آمار عملیات امداد ونجات سازمان گفت: بیشترین امدادرسانی در آبان ماه در بخش عملیات امداد ونجات مربوط به حوادث تصادفات جاده‌ای و انحراف خودرو‌ها و حوادث مربوط به آسانسور است.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از شهروندان خواست در صورت وقوع حوادث با حفظ خونسردی، با برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی، نوع حادثه و آدرس دقیق را در سریع‌ترین زمان اعلام نمایند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.