.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازیگر مشهور ترکیه ای باحجاب شد + عکس
«غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می دهد.
بازیگر مشهور ترکیه ای باحجاب شد + عکس

به گزارش شمال نیوز، «غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می دهد.

به نقل از الجزیره، اوزچلیک از افرادی که وی را در اینستاگرام دنبال می کنند خواسته است برای موفقیتش در زمینه پایبندی به امور دینی دعا کنند.

وی پیش از این سرگرم کارهای خیریه و بشردوستانه بود و به مردم زیادی در کشورهای آفریقایی، فلسطین، یمن و میانمار کمک کرده است.

اوزچلیک اولین بازیگر ترک نیست که با محجبه شدن کاربران را غافلگیر کرده است؛ بازیگران و هنرمندان دیگری نظیر بشری آیدین نیز پیش از این از محجبه شدن خود خبر داده بود.

غمزه اوزچلیک درباره دلیل حجاب خود نوشته است که اصرار داشته است از خدا بخواهد او را به شکلی قرار دهد که باید باشد و او را را به سمت کاری که باید انجام دهد، هدایت کند.

وی همچنین گفته است: امروز از خداوند به دلیل هدایتش به راه خیر وحفظ نمازهای پنج گانه شاکر است و دیگر می داند زن مسلمانی است که باید حجاب بپوشد و به آنچه خداوند مقرر کرده پایبند باشد.

 

شفقنا
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.524 seconds.