.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غیب‌پرور: حضور مومنانه در فضای مجازی از حضور در جبهه کمتر نیست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور مومنانه در فضای مجازی از حضور در خط مقدم جبهه کمتر نیست. ما باید دنبال محو لشکر مقابل باشیم و آن‌ها را بتارانیم، هدف اصلی از این تجمع اعلام موجودیت، شبکه‌سازی و البته رقابت در سه بخش است.

به گزارش شمال نیوز، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در مراسم اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج  اظهار کرد: امروز یک روز بسیار به یاد ماندنی برای من خواهد بود. ما مدت‌ها پیش به دنبال این اقدام بودیم و امروز در حال محقق شدن است.

غیب‌پور با تاکید بر جوان بودن این مجموعه گفت: از فضای مجازی و رسانه دیجیتال نباید غفلت کنیم. اگر ورود جوان مومن انقلابی به عرصه مجازی اتفاق نیفتد، دیگران ورود می‌کنند و عرصه را در اختیار می‌گیرند.

وی افزود: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای ملت باشد اما شرط آن حضور به موقع، به اندازه و تهاجمی ما باشد. بسیج حق حضور تدافعی و منفعلانه در فضای مجازی را ندارد و ما نباید در این عرصه غفلت کنیم، در این عرصه هم‌پوشانی داشته باشیم البته حضور آتش به اختیار هم منتفی نیست و جزو اصول اساسی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن با یک سازوکار کامل وارد فضای مجازی شده است، بخش بزرگی از جنگ رسانه‌ای ما از همین فضا می‌باشد. در بسیاری از تحولات دنیا رسانه‌ها و فضای مجازی هستند که تعیین تکلیف می‌کنند.

 
*ما باید دنبال محو لشکر مقابل هستیم

 

غیب‌پور اذعان کرد: ترامپ پیروزی خودش را مدیون همین قدرت مجازی می‌داند. نه اینکه بخواهیم از او چیزی یاد بگیریم خیر؛ این فقط یک مصداق از قدرت فضای مجازی بود.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد:  ما باید دنبال محو لشکر مقابل باشیم و آن‌ها را بتارانیم، هدف اصلی از این تجمع اعلام موجودیت، شبکه‌سازی و البته رقابت در سه بخش است.

وی ادامه داد: من در جلسه هم گفتم که تک موضوعی کار نکنیم و وسیع‌تر تدبیر کنیم تا تولیدات بیشتری داشته باشیم، شرکت‌کنندگان در سه بخش انیمیشن، بازی و تولید نرم‌افزار با سه موضوع رقابت می‌کنند. ما می‌خواهیم پتانسیل و توان خودمان را بسنجیم و توانایی‌هایمان را بیشتر بشناسیم، هر عملیاتی هم یک رمز دارد و رمز عملیات ما نام مبارک امام مجتبی(ع) است.

 
نقش جوان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات متحده آمریکا

 

رئیس سازمان بسیج اضافه کرد: در بخش انیمیشن بر دو نکته جوانان و افول آمریکا تاکید دارم که با عنوان “نقش جوان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات متحده آمریکا” برگزار می‌شود.

غیب‌پور گفت: در بخش بازی‌ها عنوان “جوان و مقاومت” را برای رقابت داریم، در بخش نرم‌افزار  باید نرم‌افزارهای کاربردی و اثربخش داشته باشیم که عنوان مسابقه با شعار سال در ارتباط است و عنوان “اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی” را یدک می‌کشد.

رئیس سازمان بسیج اظهار کرد: حضور مومنانه در فضای مجازی از حضور در خط مقدم جبهه کمتر نیست. این حضور ارزش فراوانی دارد و اگر حضورتان براساس ارزش‌های الهی باشد، برکات آن را خواهید دید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.