.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت امور خارجه انتصاب استاندار جدید مازندران را تبریک گفت
نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با انتشار پیامی از طرف این وزارتخانه، انتصاب احمد حسین زادگان را به عنوان بیست و سومین استاندار استان تبریک گفت.

به گزارش شمال نیوز، هیات دولت در نشست امروز چهارشنبه خود حسین زادگان را که پس رفتن محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی سرپرستی استانداری را بر عهده داشت به عنوان استاندار مازندران منصوب کرد.

اسرافیل امیری گرزالدینی در این پیام خطاب به حسین زادگان نوشت: حسن اعتماد هیات محترم دولت جمهوری اسلامی ایران و انتصاب جنابعالی بعنوان استاندار استان زیبا و زرخیز مازندران رخداد میمون و مبارک و مایه فخر و مباهات است و اینجانب به نمایندگی از وزارت امور خارجه این انتصاب را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم مساعی جمیله و اراده جهادی حضرتعالی در چارچوب مدیریت خردمندانه و اندیشه محور و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندیهای فوق‌العاده منجر به گشایش افق‌های جدیدی در استان گردد.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران افزود: بدون شک تجربیات ارزشمند و همراه با شناخت و معرفت علمی جنابعالی در قالب اتخاذ تصمیمات کارساز و اساسی ، پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر استان مازندران را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده مراتب آمادگی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران را جهت اجراء و لحاظ اوامر، دستورات و ارشادات جنابعالی به منظور پیشبرد برنامه‌ها بویژه در محور توسعه صادرات با تمرکز بر توسعه روابط خارجی استان اعلام می‌نمایم. بدون تردید رهنمودهای حضرتعالی فضاهای جدیدی را برای ایجاد فرصت‌های تازه در حوزه روابط خارجی استان خواهد گشود.

حسین زادگان که 57 سال سن دارد علاوه بر سرپرستی استانداری مازندران، سابقه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استانداری و فرمانداری شهرستان ساری را در دولت تدبیر و امید و فرمانداری نوشهر و ساری را در دولت اصلاحات در کارنامه دارد.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی در گرایش مسایل ایران از دانشگاه تهران است و مقطع کارشناسی علو م سیاسی را هم در این دانشگاه پشت سرگذاشت./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.103 seconds.