.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در این دانشگاه چه خبر است ؟
اعتراض شدید دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل ؛ از کمبود خوابگاه تا مسئله سنوات تحصیلی !
شمال نیوز : جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ظهر سه شنبه در اعتراض به نتیجه نرسیدن جلسه مذاکره شورای صنفی شان با مسئولان دانشگاه، مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند....
اعتراض شدید دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل ؛ از کمبود خوابگاه تا مسئله سنوات تحصیلی !

شمال نیوز : جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ظهر سه شنبه در اعتراض به نتیجه نرسیدن جلسه مذاکره شورای صنفی شان با مسئولان دانشگاه، مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

اما درخواست‌های این دانشجویان چه بود؟

آن گونه که خبر می‌رسد، مدت‌های طولانی است که سلسله‌ای از مسائل دانشجویان این دانشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد؛ از کمبود خوابگاه و محدودیت‌های ترددی سخت گیرانه در خوابگاه‌های موجود گرفته تا کمبود سرویس ایاب و ذهاب، مشکل اینترنت، ارائه نشدن صبحانه و از همه مهم تر، مساله سنوات تحصیلی.

مسائل ریز و درشتی که ظاهرا قرار نبوده بی اعتراض مورد رسیدگی قرار گیرند. این را می‌شود از سخنان کوروش صدیقی، قائم‌مقام این دانشگاه در واکنش به تجمع دریافت که تاکید کرده: «از مطالبات دانشجویان، مسائلی که در اختیار دانشگاه است حل شده و بخش دیگری که در حیطه وظایف دانشگاه نیست از دست ما خارج است.»

سخنانی که نشان می‌دهد اعتراض دانشجویان هم به جا بوده و هم موثر، با این ملاحظه که ظاهرا برخی از آن‌ها قرار نیست مرتفع شوند. کدام بخش از آنها؟ توضیحات صدیقی را بخوانید: «این دانشجویان امروز نشستی با هیأت رئیسه دانشگاه داشتند که تمام موارد کاملاً به آن‌ها توضیح داده شده است؛ بحث سنوات ۱۰ ترم رایگان در اختیار دانشگاه نیست و این را خیلی واضح به خودشان توضیح دادیم. خواسته‌های دانشجویان چیزی خارج از اختیارات دانشگاه است و ما تمام آنچه در آیین‌نامه بود را به آن‌ها توضیح داده و مدارک لازم را نشان دادیم.»



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 30 آبان 1397
مدیریت ضعیف در دانشگاه نوشیروانی حاکم است و همه این مشکلات از همین مدیریت های ضعیف و بلاتکلیف است که ما داریم . گزارشی از سوء مدیریت در دانشگاه نوشیروانی را برایتان ارسال می کنم با تصاویر گویا هستند لطفا منتشر کنید تا دل دانشجویان را شاد کنید .
کارمند دانشگاه 29 آبان 1397
ما که کارمند دانشگاه هستیم خسته شدیم وای به حال شما . البته ما باید سال های سال گرفتار این محیط که متاسفانه غیر علمی شده باشیم و شما چند سالی هستید و خداحافظ . باور کنید ضعیف ترین مدیران در نوشیروانی هستند . امیدوارم با استیضاح وزیر علوم با دستان با کفایت نمایندگان این رئیس ما هم عوض بشه تا خیالمون راحت بشه . خیال شما دانشجویان هم راحت بشه . خلاص

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.