.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان‌باختن مرد میانسال در تصادف 3 دستگاه خودرو در سوادکوه
شب گذشته فوت مرد میانسال سرنشین پژو پارس در تصادف 3 دستگاه خودرو در محور سوادکوه رخ داد.

به گزارش شمال نیوز،وحید متانی صبح امروزبا اشاره به اطلاع‌رسانی خودرو‌های عبوری درباره تصادف سه دستگاه خودرو در منطقه خطیر‌کوه شهرستان سوادکوه در ساعت 20:12 دقیقه سه‌شنبه شب، گفت: پس از دریافت ماموریت توسط خودروهای عبوری مبنی بر تصادف سه خودروی سواری پژو پارس، وانت نیسان و پژو ۲۰۷ در سه کیلومتری پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر به سمت شمال در منطقه خطیرکوه سوادکوه، یک تیم امداد و نجات جاده‌ای شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات از پایگاه هلال احمر ارفع‌ده به محل حادثه اعزام شده است.

وی از شدت حادثه، جراحت و صدمه شدید حادثه‌دیدگان خبر داد و افزود: یکی از سرنشینان خودرو پژو پارس که مرد میانسال بود در دم فوت شد که پس از رهاسازی و جای‌گذاری در کیسه حمل جسد، جنازه تحویل مقامات مربوط شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، خاطر‌نشان کرد: سرنشین مرد دیگر پژو پارس و نیز تنها سرنشین مرد پژو ۲۰۷مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه امدادی توسط اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم دیگر توسط عوامل امدادی پایگاه ارفع‌ده به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

متانی گفت: به راننده خودروی وانت نیسان آسیب جدی وارد نشد و با توجه به وسعت و نوع حادثه عوامل پلیس‌راه، راه و ترابری، اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی و هلال احمر در منطقه حضور داشتند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.376 seconds.