.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنها طلای ایران بر گردن یک مازندرانی / کامران قاسم‌پور طلایی شد
تیم ایران با کسب یک مدال طلای کامران قاسم‌پور و 4 مدال برنز به عنوان سومی رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در رومانی دست یافت.

به گزارش شمال نیوز،رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روزهای 25 تا 27 آبان ماه در شهر بخارست رومانی برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای کامران قاسم‌پور در وزن 86 کیلوگرم و 4 مدال برنز نوید زنگنه، حسین شهبازی، علی شعبانی و امین طاهری در اوزان 74، 92، 97 و 125 کیلوگرم و کسب 105 امتیاز بعنوان سوم دست یافت. این در حالی بود که تیم ایران سال گذشته در جایگاه هشتم قرار گرفت و امسال نسبت به سال گذشته 5 پله صعود کرد.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور بعد ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

صادقی در این مرحله مقابل گئورگیوس پیلیدیس از یونان با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل سان فاوز از آمریکا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. صادقی در این دیدار مقابل مینگهو لیو از چین با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و پنجم شد.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

قاسم‌پور در این مرحله گانخویاگ گانباتار از مغعولستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت، وی در دیدار پایانی آرتور نایفونوف از روسیه را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

رده‌بندی انفرادی و تیمی رقابت‌ها به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: 1- توشیهیرو هاسگاوا (ژاپن) 2- کومار راوی (هند) 3- تاراس مارکوویچ (اوکراین) و وانگ هائو زو (چین) ... 11- علیرضا سرلک (ایران)
61 کیلوگرم: 1- ماگومدرسول ادریسوف (روسیه) 2- سان فاوز (آمریکا) 3- نیکولای اوخلوپوکوف (رومانی) و مینگهو لیو (چین) 5- ایمان صادقی (ایران)
65 کیلوگرم: 1- ری هیگوچی (ژاپن) 2- علی رحیم زاده (آذربایجان) 3- ماکسیم ساچولتان (مولداوی) و اسلام دودایف (روسیه) 5- مرتضی قیاسی (ایران)
70 کیلوگرم: 1- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی) 2- داوید بایف (روسیه) 3- جینتارو موتویاما (ژاپن) و انس اوشلو (ترکیه) ... 17- نیما اشفاقی (ایران)
74 کیلوگرم: 1- آوتاندیل کنتچادزه (گرجستان) 2- ماکسیم واسیلوگلو (رومانی) 3- نوید زنگنه (ایران) و تیمور بیژویف (روسیه)
79 کیلوگرم: 1- نیکا کنتچادزه (گرجستان) 2- گادجی نبی یف (روسیه) 3- دولتمیرات اورازگیلیوف (ترکمنستان) و عمراسخاب نجم الدین اف (رومانی) ... 17- مجتبی اصغری (ایران)
86 کیلوگرم: 1- کامران قاسم پور (ایران) 2- آرتور نایفونوف (روسیه) 3- گانخویاگ گانباتار (مغولستان) و موراد سلیمان اف (آذربایجان)
92 کیلوگرم: 1- شامیل زوبیروف (آذربایجان) اصلان بک سوتیف (روسیه) 3- حسین شهبازی (ایران) و بوهدان هریتسای (اوکراین)
97 کیلوگرم: 1- گیوی ماتچاراشویلی (گرجستان) 2- کولین مور (آمریکا) 3- علی شعبانی (ایران) و ایگور اوسیانیکوف (روسیه)
125 کیلوگرم: 1- سعید گامیدوف (روسیه) 2- یوسف حمیدیا (آمریکا) 3- امین طاهری (ایران) و رولاندی آندریادزه (گرجستان)

در رده‌بندی تیمی روسیه با 181 امتیاز اول، گرجستان با 108 امتیاز دوم، تیم ایران با 105 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.