.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه شربت تقلبی زادیتن در 2 داروخانه مازندران
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران از عرضه شربت تقلبی زادیتن در دو داروخانه در جویبار و قائم‌شهر و معرفی این دو عرضه کننده به دستگاه قضا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،محمدرضا شیران در ارتباط با آخرین وضعیت کشف و ضبط شربت‌های تقلبی زادیتن در استان مازندران، اظهار کرد: امروز صبح یک داروخانه و هفته گذشته هم یک داروخانه در قائم‌شهر که نسبت به فروش این شربت اقدام می‌کردند را شناسایی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که اطلاعات و آماری در ارتباط با میزان کشفیات این داور تقلبی دارید، گفت: یک هفته پیگیر افراد و داروخانه‌های هستیم که به صورت غیرمجاز نسبت به توزیع این داور اقدام می‌کنند هستیم، شبکه این دارو در تهران بوده و در مازندران توزیع می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه این شربت به صورت غیرقانونی در داروخانه‌ها توزیع می‌شد، افزود: هر دو داروخانه در شهر قائم@شهر و جویبار در حال توزیع این شربت بودند.

وی در پاسخ به این سوال که این شربت‌ها را از بازار جمع کردید، افزود: داروخانه‌‌دارها به مراجع قضایی معرفی شدند، اما منشاء اصلی توزیع این شربت در تهران است.

شیران درباره اینکه آیا موردی از مسمومیت استفاده از این دارو گزارش شده است، یا خیر؟ گفت: تاکنون گزارشی ناشی از مصرف شربت نداشتیم.

وی درباره عوارض مصرف این دارو بیان کرد: ماهیت این دارو مشخص نیست، خود شربت زادیتن مشکل خاصی ندارد، علت حساسیت ما عدم اطلاع از ماهیت این شربت است و باید آنالیز شود و پس از آن اطلاع کافی در اختیار مردم قرار می‌دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.