.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ؛
دکتر محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر انوشیروان محسنی بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.....
دکتر محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

شمال نیوز: طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر انوشیروان محسنی بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این حکم آمده است:

ضمن تقاضای علو درجات از درگاه خداوند منان برای جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش، ریاست فقید سازمان تامین اجتماعی، یار صدیقی که در حال انجام وظیفه خطیرش، از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست، بر اساس اختیارات حاصله از اساسنامه مصوب سازمان، خصوصاً تبصره ذیل ماده 14 آن اساسنامه، به موجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله از صلاحیت های علمی، مدیریتی و تجربی والا برخوردارید به سمت" سرپرستی سازمان تامین اجتماعی" منصوب می نمایم.

اطمینان دارم با حضور شما و همکاری همه اعضاء هیات مدیره، روند خدمتگزاری سازمان تامین اجتماعی همچنان و به لطف الهی با شتاب در خور و شایسته، استمرار خواهد یافت. از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون حضرتعالی را در راه خدمت به مردم شریف کشورمان، نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت می نمایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سيد حميد موسوي 26 آبان 1397
دكتر محسني عزيز و دوست داشتني ثابت كرد مرد پر كار وخستگي ناپذير وبر هر كرسي تكيه زد موفق بوده ويقينا بر مسند جديدش موفق خواهد شد وبر محبوبيتش افزون ميشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.