.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اکبر میثاقیان سرمربی جدید خونه به خونه شد/شالیکوبی تنها ترس میثاقیان !
بعد از نتایج ضعیف تیم فوتبال خونه به خونه و جدایی مربیان از این تیم، اکبر میثاقیان که دو فصل پیش هدایت این تیم را بر عهده داشت مجدد سرمربی این تیم شد.

به گزارش شمال نیوز،بعد از کسب نتایج ضعیف این فصل تیم خونه به خونه در لیگ دسته اول فوتبال کشور و استعفای سرمربیان این تیم، هدایت این تیم بابلی باری دیگر به اکبر میثاقیان رسید.

اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید تیم دسته اولی خونه به خونه بابل انتخاب شد و در تمرین این تیم حضور یافت و مراسم معارفه‌اش برگزار شد.

میثاقیان که پیش از این هم سابقه مربیگری خونه به خونه را در کارنامه داشت به عنوان سومین سرمربی این فصل تیم بابلی لقب گرفت. پیش از میثاقیان، اکبر محمدی و علی‌نظر محمدی در مقطعی روی نیمکت سرمربیگری خونه به خونه حضور داشتند.

اکبر میثاقیان این فصل را با کارون اروند خرمشهر آغاز کرد و چند روز پیش از سمتش استعفا داده بود و حالا با معارفه‌اش در بابل، هدایت تیم خونه به خونه را بر عهده گرفت تا وضعیت این تیم را از حالت بحرانی خارج کند.

قبول هدایت خونه به خونه یا حضور در شالیکوبی !

هنوز از یاد نرفته که در دوره قبل که اکبر میثاقیان از تیم خونه به خونه جدا شده بود، چطور مدیر عامل باشگاه خونه به خونه در برنامه‌ای زنده تلویزیونی به اکبر میثاقیان گفته بود که باید برگردد و در کارخانه شالکوبی ما کار کند!

اما حالا اکبر میثاقان برگشته و باید هدایت تیمی را بر عهده بگیرد که تفکرات مدیریتی‌اش هیچ فرقی با همان سال نکرده است اما وضعیت تیم زمین تا آسمان تغییر کرده است.

باید منتظر ماند و دید آیا باز هم اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل اتفاق می‌افتاد یا نماینده مازندران شهر بابل به اوج دوران فوتبالش برمی‌گردد !؟

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.301 seconds.