.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:ویلاسازی مزارع مازندران را تهدید می کند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه قیمت محصولات کشاورزی در استان پایین است، تغییر کاربری و ویلاسازی را تهدید فراروی مزارع اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی اسماعیلی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه سال سال اقتصادی مقاومتی است گفت: با مدرن سازی شالیکوبی ها می توانیم بخش زیادی از سرمایه هایی که هدر می رود را حفظ و از ضایعات جلوگیری کنیم.

وی خواهان اصلاح و نوسازی ساختار شالیکوبی های سنتی در استان شد و با توجه به اهمیت صادرات محصولات کشاورزی در استان افزود: در این بخش به دلیل نداشتن تجربه تاریخی، لازم است کمیته ویژه ای از سوی معاونت اقتصادی استانداری مازندران در زمینه صادرات و رفع موانع فراروی ایجاد شود.

اسماعیلی با بیان اینکه قیمت تمام شده کالای کشاورزی در استان بالا است عنوان کرد: متاسفانه قیمت محصولات کشاورزی به صرفه نیست و اکثر زمین ها و اراضی کشاورزی در حال تبدیل شدن به ویلا و تغییر کاربری است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، لایروبی آب بندان ها و انهار کشاورزی را امری ضروری دانست و گفت: منابع آبی در امر کشاورزی اهمیت دارد و باید به لایروبی آب بندان ها توجه اساسی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.002 seconds.