.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس راه مازندران در حال آماده شدن برای طرح زمستانی است/ احتمال ریزش در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: پلیس راه مازندران در حال آماده شدن برای طرح زمستانی است.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم و سطح جاده‌های استان خشک است.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه در حال آماده شدن برای طرح زمستانی است، افزود: طرح زمستانی پلیس راه مازندران با اجرای رزمایش از 15 آذر آغاز می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس از جمله همراه داشتن تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی، اطمینان از سلامت فنی خودروها و برف‌پاک‌کن‌ها و رعایت سرعت مطمئنه توجه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه احتمال ریزش در محورهای مازندران وجود دارد، تصریح کرد: روز گذشته دو مورد ریزش در محور کندوان گزارش شده که خسارتی نبوده است.

قدمی خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش در هر زمانی از سال وجود دارد و به‌ویژه در زمان بارندگی بیشتر می‌شود که لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

وی ادامه داد: لازم است رانندگان از تردد هنگام شب به‌ویژه در زمان بارندگی از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر پرهیز کرده و از توقف در مکان‌هایی که با تابلو مشخص شده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس مازندران با شماره‌های 2182920 و 2182934 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.